قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در جلسه ای که با حضور مهندس حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد بیان داشت : در دوسال گذشته آبفا اصفهان با بهره گیری از رهنمودهای مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برنامه های منسجمی تدوین کرد تا با یک استراتژی یکپارچه به جایگاهی که در شأن آبفا اصفهان است دست یابد که در نهایت توانست در ارزیابی عملکرد شرکتهای آب و فاضلاب شهری در سال ۹۳ به رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد .

اجرای بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر لوله گذاری شرکت آبفای اصفهان در دوساله دولت تدبیر و امید

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، هاشم امینی اعلام کرد : آبفا اصفهان در دولت دهم 122 پروژه در دستور کار قرار داد در حالیکه این رقم در دولت یازدهم به 268 پروژه رسید که 119 درصد افزایش یافت همچنین در دولت دهم 1208 میلیارد ریال برای پروژه ها در بخش آب و فاضلاب هزینه شد در صورتی که این رقم در دولت یازدهم به 2358 میلیارد ریال رسید که بیانگر رشد 95 درصدی افزایش اعتبارات هزینه شده در دولت یازدهم است .

وی گفت : آبفا اصفهان به منظور تأمین آب شرب مشترکین در تابستان 93 ، 55 چاه اضطراری حفر کردند که مجموع آبدهی چاهها 1300 لیتر برثانیه است . این پروژه با هزینه ای بالغ بر 170 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت .

مهندس امینی به عملیات لوله گذاری و نصب انشعابات آب و فاضلاب در دوساله دولت تدبیر و امید پرداخت و خاطرنشان ساخت : در 2 سال اخیر 66 هزار و 267 فقره انشعاب آب و 57 هزار و 866 فقره انشعاب فاضلاب نصب شد همچنین 764 هزار و 946 کیلومتر لوله گذاری آب و 854 هزار و 620 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب انجام گرفت .

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا استان اصفهان به طرح های آبرسانی و اجرای تأسیسات فاضلاب اشاره کرد و اظهار داشت : درحال حاضر طرح آبرسانی به گلپایگان ، خوانسار و نیز اجرای طرح های فاضلاب به نجف آباد ، داران ، بوئین و میاندشت ، خوانسار در دستور کار قرار گرفت این طرح به منظور توسعه و ارتقای خدمات آبفا استان به مشترکین اجرایی شده است .

امینی یکی از عواملی که منجر به موفقیت اجرای پروژه ها و طرح ها در آبفا اصفهان شده همدلی و مهربانی میان کارکنان دانست و گفت : همه کارکنان شرکت آبفا استان اصفهان با همدلی و وحدت اقدام به انجام وظایف محوله می نمایند که مطمئناً این همدلی بی تأثیر در موفقیت های کسب شده نبوده است . انتظار می رود که کارکنان آبفا اصفهان با تلاش شبانه روزی همچنان در صنعت آب و فاضلاب کشور پیشرو باشند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.