قدس آنلاین: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی انتشار کتاب "زیار" را نشأت گرفته از تفکر فرهنگی مردم این شهر دانست .

انتشار کتاب "زیار" نشأت گرفته از تفکر فرهنگی مردم این شهر است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در آیین رونمایی از "کتاب زیار" با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: به فرموده امام خمینی (ره) در 22 بهمن نصرت معجزه آسای اسلام بر کفر تحقق یافت.
وی افزود: پیروزی ایران در روز 22 بهمن به یکباره خلق نشد بلکه این انقلاب دارای عقبه ای 20 ساله بود و از خرداد 42 تا به امروز نیز ادامه داشته است.
نماینده مردم اصفهان گفت: امام اسلام را معرفی نمودند و از ظلم و ستم دشمنان اسلام افشاری گری کردند و معیارهای طاغوتی به معیارهای توحیدی تبدیل شد و انقلاب عظیمی در 22 بهمن شکل گرفت.
وی تصریح کرد: کفر با تسلط اسلام در سطح جامعه که با سرعت در حال پیشرفت است، تحت شعاع قرار دارد و در این زمان قطب اسلام در جهان شکل گرفت و آثار فراوانی در داخل و هم در خارج دارد .

حجت الاسلام احمد سالک تاکید کرد: این انقلاب در سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی امانت دست همه ما است تا به آیندگان به خوبی تحویل دهیم.
وی اذعان داشت: برای تداوم حق، مسئولان باید با تحقق در معارف دین و ارزش های دینی پایه های دینی را محکم کنند و همچنین با ارتقای فهم سیاسی توام با بصیرت عمل کنند.
وی با اینکه مردم زیار مردمانی متدین شهید پرور و حاضر در صحنه هستند، افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی فرهنگ مردم روبه رشد است و امروز که در شهر زیار برای رونمایی از کتاب کهن زیار دور هم جمع شده ایم نشأت گرفته از تفکر فرهنگی مردم است به خصوص در شهر زیار که ارزش گذاری به فرهنگ دینی می کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان با تشکر از شهرداری زیار برای فعالیت هایی که شهرداران منطقه طی چندسال صورت داده اند شهرداری زیار با کمک مردم طی چند ماه انجام داده است.

شایان ذکر است کتاب"زیار" در باره تاریخ هفت هزار ساله شهر زیار به نویسندگی محمدرضا امینی از مورخان و تاریخ شناسان اصفهان تهیه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.