معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گیلان از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی شعر «نور» تا ۱۵ اسفند‌ماه سال جاری خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی شعر «نور»

به گزارش قدس آنلاین،معصومه نیک‌کار، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان در گفت وگو با ایکنا،از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی شعر «نور» تا 15 اسفندماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی استان گیلان به‌منظور اعتلای بیشتر فرهنگ ایرانی و آشنایی هر چه بیشتر با ادبیات انقلاب اسلامی ایران با استفاده از ابزار ادبی در بیان ارزش ها و ارتقای زبان و ادبیات ملی، دینی جشنواره ملی شعر «نور» را برگزار می کند.
نیک‌کار با بیان اینکه سومین جشنواره ملی شعر نور در قالب کلاسیک و سپید برگزار می شود، ادامه داد: جشنواره ملی شعر نور در بخش ها و محورهای ایران و انقلاب با محوریت ایران، انقلاب اسلامی، نهضت جنگل و بخش آزاد برگزار می شود.
سرپرست خبرگزاری ایسنا گیلان تصریح کرد: اهداف برگزاری این جشنواره ترویج آثار و اندیشه های انقلابی، تشویق و ترغیب جوانان در خصوص ارایه آثار هنری در حوزه انقلاب اسلامی ایران، کشف استعدادهای برتر و خلاق، آسیب شناسی و نقد در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی، زمینه سازی برای خلق آثار ادبی دانشجویان و زمینه سازی به منظور بهره‌برداری از ادبیات عنوان شده است.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان با اشاره به اینکه با توجه به استقبال خوب علاقمندان و تعداد بالای آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار تمدید شد، گفت: اختتامیه جشنواره ملی شعر نور نیمه دوم اسفند 94 خواهد بود.
وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند در هر دو بخش بصورت همزمان با ارسال حداکثر 3 اثر در هر بخش شرکت کنند، یادآور شد:آثار ارسالی نباید در جشنواره دیگری حائز رتبه شده باشند،حداکثر سن برای شرکت کنندگان 35 سال می باشد و ارسال مشخصات کامل به همراه تصویر کارت ملی، تلفن همراه و تلفن ثابت ضروری است.
نیک‌کار با تأکید بر اینکه حضور در مراسم اختتامیه شرط لازم برای برگزیدگان نهایی بوده و در صورت عدم حضور نفرات بعدی به ترتیب امتیازات داوران جایگزین خواهند شد، متذکر شد:آثار می بایست به صورت تایپ شده در قالب word  با فونت B Nazanin با شماره 14 به پست الکترونیکی jashnvareh@gilan.acecr.ir و یا adabi.noor94@gmail.com ارسال شود.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه ارسال آثار به منزله پذیرفتن ضوابط جشنواره است، خاطرنشان کرد:در مراسم اختتامیه با حضور اهالی فرهنگ و ادب کشور و بر اساس رای هیئت داوران، به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.