فرزند شهید نمر النمر رژیم سعودی را رژیم وحشی‌گر خواند و گفت: رژیم عربستان حتی از پیکر پدرم وحشت دارد و به همین دلیل از تحویل دادن پیکر وی خودداری می‌کند.

 فرزند شهید النمر: رژیم عربستان حتی از پیکر پدرم وحشت دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،«محمد النمر» تنها پسر شهید شیخ «نمر باقر النمر» روحانی برجسته عربستانی که چندی قبل به دست رژیم سعودی به شهادت رسید در مصاحبه با شبکه الجدید گفت: شیوه شیخ نمر شیوه‌ای صلح‌آمیز بود، وی به شهادت دعوت می‌کرد نه به خشونت.

پسر این شهید بزرگ افزود که پدرش خواستار سینه سپر کردن در برابر گلوله و برخورد با ظالم به‌شیوه‌های صلح‌آمیز و مقاومت و عدم عقب‌نشینی از حقوق بود.

محمد که در آمریکا زندگی می‌کند، گفت: نظام عربستان در همه چیز خوی وحشی‌گری دارد، حتی در تحویل ندادن پیکر پدرم. نظام عربستان از زنده و مرده پدرم هراس دارد.

رژیم سعودی روز شنبه دوازدهم دی ماه برابر با دوم ژانویه 2016 در بیانیه‌ای، از اعدام چهار نفر از شخصیت‌های شیعی‌ عربستان و در رأس آنها آیت الله نمر باقر النمر به‌اتهام واهی اقدامات تروریستی خبر داد.

مسلمانان کشورهای مختلف، گروه‌های مختلف سیاسی، حزبی و شخصیت‌های مختلف جهان اسلام، و مجامع حقوقی جنایت آل سعود در به شهادت رساندن این روحانی برجسته شیعی را به‌جرم مطالبه حقوق مشروع و غصب‌شده مردم منطقه شرق عربستان محکوم کردند و اعتراضات به این اقدام شنیع رژیم سعودی همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.