علی فتح الله زاده در خصوص اینکه مسئولان فعلی استقلال بدهی های این تیم به بازیکنان خارجی را مربوط به مدیریت گذشته این تیم ربط داده‌اند واکنش نشان داده است.

کنایه‌های فتح‌الله‌زاده به کدام استقلالی‌ است؟

علی فتح الله زاده قبل از اینکه بخواهد گلایه هایش را از مدیریت استقلال مطرح کند به بازی روز گذشته استقلال اشاره کرد و گفت:  به نظرم استقلال خوب بازی نکرد و با وجود بازیکنانی که دارد عملکرد خوبی نداشت. حتی خود پرویز مظلومی بعد از بازی از همه عذرخواهی کرد که بابت این موضوع از او ممنون هستم. باز هم اعتقاد دارم استقلال به هافبک نیاز دارد و بازیکنان این تیم باید تلاششان را دو چندان کنند.

فتح‌الله زاده در خصوص اینکه آیا برای گرفتن بازیکن کمی دیر نشده زیرا تا یک خارجی در تست پزشکی و تمرینات شرکت کند و به مرز آمادگی برسد زمان می‌برد گفت: این حرف را ما  اول فصل زدیم و همان موقع اعلام کردم که استقلال به یک مهاجم و هافبک شش دانگ نیاز دارد. الان هم دیر نشده و مطمئن باشید در مسابقات پایان فصل می‌توان از یک بازیکن خوب استفاده کرد. حیف است که استقلال به شرایط خوبش برنگردد. اگر من بودم قطعا یک هافبک به تیم اضافه می‌کردم و از دوست خوبم آقای افشارزاده می‌خواهم که این موضوع را جدی بگیرد چون به نظرم استقلال یک هافبک مدیر در میانه میدان ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل سابق استقلال در خصوص بدهی‌های بازیکنان خارجی که حالا این تیم را در خطر کسر امتیاز قرار داده است گفت: اول از همه باید بگویم که همه این شکایت‌ها مربوط به زمان من نیست و بعضی از بازیکنان مربوط به همین سال پیش بودند و از استقلال رفتند و شکایت کردند. دوستان عادت کردند که همه چیز را به گردن قبلی‌ها بیاندازند که این کار نخ نما شده است. مگر من طلب بازیکنی مثل رینالدو را ندادم؟ حتی پول یک دروازه‌بان خارجی را هم من پرداخت کردم. خیلی های دیگر هم هستند که الان به یاد ندارند ولی در شان من نیست که بخواهم همه چیز را گردن دیگران بیاندازم. هر مدیری که به استقلال و یا پرسپولیس می‌آید قطعا مطالبات قبلی‌ها را می‌دهد. اتفاقا زمانی که از استقلال جدا شدم 200 هزار دلار در حساب باشگاه گذاشتم که مطالبات آقای ساموئل پرداخت شود. متاسفانه دوستان این پول را به ساموئل ندادند تا او شکایت کند. آیا باز هم من مقصر هستم؟ اتفاقا من که کمتر از دوستان پول داشتم. چرا آقایان نمی‌گویند بازیکنانی که من جذب استقلال کردم عضو تیم ملی بودند و حالا باشگاه به خاطر حضور این بازیکنان در جام جهانی از فیفا طلبکار است؟ 700 هزار دلار یعنی نزدیک به 2 میلیارد تومان. این پول را می‌توانند بابت بدهی بازیکنان خارجی پرداخت کنند. البته همه این حرفها را زدم تا بگویم شیطنت‌ها کار آقای افشارزاده نیست و او یکی از دوستان صمیمی من است ولی افرادی دور و بر او هستند که هم به وی ضربه می‌زنند و هم به استقلال.

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: مگر آقای واعظ آشتیانی بدهی قبلی‌ها را پرداخت نکرد؟ مگر این آقایان در باشگاه نمی‌دانستند استقلال چقدر بدهی دارد؟ مگر آقای خادم با اعضای هیات مدیره کنونی جلسه نگذاشت و نگفت که استقلال چقدر بدهی دارد؟ پس چرا دوستان مسئولیت را قبول کردند. اگر نمی‌توانند کنار بروند خودم می‌آیم و بدهی‌ها را می‌دهم. چطور اسم مدیرعاملی استقلال خوب است ولی به بدهی که می‌رسد همه چیز بد می‌شود؟ از ابتدای فصل تاکنون بیش از 50 بار آقایان گفته‌اند بدهی‌ها مربوط به گذشته است. حتی در روستاها هم این موضوع را می‌دانند ولی نباید همه چیز را به گردن دیگران انداخت و انسان باید خودش مسئولیت پذیر باشد و البته معرفت هم داشته باشد.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص اینکه فرهاد مجیدی هنوز از این باشگاه طلبکار است و چک‌های خود را در صفحه‌ شخصی‌اش گذاشته بود گفت: البته مجیدی خودش می‌داند که بابت آن سال از استقلال طلبی ندارد. چون او در نیم فصل دوم از تیم ما جدا شد و طبعا بابت نیم فصل دوم نباید پولی می‌گرفت. من مدارک پرداختی به فرهاد را دارم البته شاید او از استقلال طلب داشته باشد ولی فکر نمی‌کنم مربوط به آن سال باشد. مجیدی هم اشتباه کرد که آن چک‌ها را در صفحه شخصی خودش گذاشت اما این را هم می‌دانم که او با تحریک آدمی این کار را کرد که تمام مشکلات استقلال در چند سال اخیر به این شخص مربوط می‌شود. من به موقع در مورد آن صحبت خواهم کرد و با استناد حرفهایم را می‌زنم.

وی ادامه داد: اول فصل آقایان محسنی، آتیلا حجازی و یکی از دوستان من گفتند که اسپانسر 30 میلیاردی می‌آورند ولی تیم را به ما و افرادی که پا پیش گذاشته بودند ندادند. این کارها نخ نما شده و من تعجب می‌کنم. اگر دوستان نمی توانند همین حالا کنار بروند تا دوستانمان بیایند تا آخر فصل 15 میلیارد می‌دهند و همه چیز هم حل می‌شود. عده‌ای در استقلال هستند که برای من مشکل درست می‌کنند اما من حواسم به همه چیز است و اگر حرفی نمی‌زنم تنها به خاطر این است که استقلال وارد حاشیه نشود. فقط این توصیه را به بهرام افشارزاده می‌کنم که مراقب اطرافش باشد تا به موقع حرفهایم را بزنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.