۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
کد خبر: 347876

قدس آنلاین – رها واعظی: به زودی برنامه های آیفون به صورت منحصر به فرد در فروشگاه گوگل پلی، در دسترس کاربران قرار می گیرد.

برنامه های اپل در آندروید، به زودی!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شاید کاربران آیفون و آیپد، تمایل داشته باشند که برنامه های خود را بر روی گوشی هوشمند دیگری با سیستم عامل آندروید اجرا کنند، با توجه به همین موضوع، تیم کوک، مدیر عامل کمپانی اپل اعلام کرد که برنامه های بیش تری از سیستم عامل iOS 9 بر روی آندروید قابل دسترسی خواهد بود.

تیم کوک اضافه کرد: برای اولین بار در اواخر سال 2015، یکی از برنامه های سرویس موسیقی اپل به طور تستی برای استفاده در سایر پلت فرم های نرم افزاری در دسترس قرار گرفت.

در حال حاضر بر روی گوگل پلی، 62 برنامه ی از اپل وجود دارد که قابل دسترسی و نصب در سیستم های آندرویدی می باشد.

اپل تصمیم گرفته است که از طریق باز گذاشتن سرویس های خدمات خود، سود بیش تری داشته باشد و سود خود را وابسته به فروش سخت افزارهایی مانند آیفون نکند.

البته کوک اعلام کرده است که هنوز مشخص نیست، راه برای ورود سایر برنامه ها و خدمات اپل به آندروید، در چه زمانی باز می شود و سیستم های آندرویدی چه وقت قادر به استفاده از سرویس های اپل خواهند بود.

اپل سرمایه گذاری جدی خود را در iCloud، برای همگام سازی و به اشتراک گذاری تصاویر، اسناد و اطلاعات تماس آغاز کرده است و نیاز به سود بیش تری دارد تا بتواند با پرداخت بیش تر، فضای بیش تری در اختیار داشته باشد. همین امر باعث به فکر افتادن کمپانی برای کسب سود بیش تر شده است.

در حال حاضر iMessages برای استفاده در آندروید گوگل آماده شده است. هر چند که ممکن است اپل محدودیت هایی برای استفاده از سرویس های خود در سیستم عامل آندروید ایجاد کند، اما به نظر می رسد که اندیشه ی اصلی اپل در کسب سود بیش تر از ارائه ی نرم افزارها به صورت گسترده تر می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.