قدس آنلاین/همدان /محمود شهرام فرد : همه امامان یک هدف را دنبال می کردند و آن هدایت انسان ها برای رسیدن به خداوند بوده است.

بیش از ۸۰ درصد مردم از مداحی وسخنرانی ها در ماه محرم رضایت داشتند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی ،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در مراسم تجلیل از گروه های ارزیابی ماه محرم سالجاری با اشاره به اینکه دهه فجر خاستگاه اسلام وایران

بوده ، گفت: انقلاب اسلامی از هیئت های مذهبی و مساجد آغاز شد و به پیروزی رسید.

وی افزود: اسلام برای لایق کردن بشر و رساندن انسان به خلیفه الهی ایجاد شده است.

وی حضرت علی(ع)  را ولایت محور دانست، گفت: همه امامان یک هدف را دنبال می کردند و آن هدایت انسان  برای رسیدن به خدا بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان  با تاکید بر اینکه تاثیر کاری که امام حسین(ع) در کربلا کرد به اندازه اول خلقت تا آخرین روز قیامت است، ا فزود: کسانی که در این تاثیر نقش می آفرینند سهیم خواهند بوحجت الاسلام و المسلمین

دشتکی بابیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از فرهنگ عاشورایی است، تصریح کرد: تلاش و فعالیت هیئت های مذهبی برای تاثیر واقعه کربلا در نسل ها یک کار بزرگ و ستودنی خواهد بود.

وی بابیان اینکه اسلام برای ساختن انسان و رسیدن او به خداوند  ایجاد شده است، عنوان کرد: عصاره و قله اسلام ولایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بااشاره به  اینکه کار و تلاش هیئت های مذهبی خدمت به نظام ولایی و ولایت است، بیان کرد: سربلندی اسلام به علت ولایت محور بودن آن است.

حجت الاسلام دشتکی بابیان اینکه حضور مردم در همه صحنه ها و به خصوص راهپیمایی ها به علت جایگاه ولایت است، تاکید کرد: ولایت قله اسلام است.

وی بابیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم از مداحی ها و محتوای سخنرانی های ماه محرم در هیئت های  مذهبی راضی بوده اند، افزود: رضایت مردم از عملکرد هیئت های مذهبی یک نقطه قوت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی یک نعمت بزرگ الهی ست ،که زمینه ی این امر را ایجاد کرده است، تصریح کرد: زندگی در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار بزرگ به حساب می آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.