۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
کد خبر: 348048

به گفته یکی از اعضای فراکسیون ورزش مجلس، به زودی مجلسی ها به موضوع سفرهای غیرضروری در ورزش که اخیرا به خصوص در وزار ورزش بسیار دیده شده، ورود خواهد کرد.

یک پرونده جدید از وزارت ورزش در مجلس

به گزارش قدس آنلاین، حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در ترکیب تیم ملی تیر و کمان اعزامی به مسابقات جهانی آمریکا و همچنین سفر معاونت فرهنگی این وزارتخانه به آمریکا که چندی پیش همراه با تیم کشتی انجام شد،‌ باعث شده تا مجلس روی اینگونه سفرها که غیرضروری به نظر می رسند،‌ دست گذاشته و به آن ورود کند. 

در این ارتباطسید هادی حسینی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است سفرهای غیرضروری در ورزش مورد رسیدگی قرار بگیرد یا خیر، گفت: من نامی از فرد و گروهی نمی‌آورم و حرفم به صورت کلی است. قطعاً این موضوع را بررسی می‌کنیم چرا که یکی از موارد مدنظر ما این است که فدراسیون‌ها و نهادهای ورزشی دقت و توجه کنند که اینگونه مشکلات را نداشته باشیم. باید هزینه‌ها را طوری تنظیم کنیم که با کمترین مشکل ورزش‌مان را اداره کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر پول‌ها در مسیر کارهای غیرضروری (می‌خواهد اسمش سفر باشد یا خریدها و ...) هزینه شود، مشکل‌ساز خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.