در ادامه روند سریالی خودکشی در پلیس فرانسه، یک مأمور پلیس فرانسه با اسلحه خود در دفتر کارش در کمیساریای پلیس اقدام به خودکشی کرد.

خودکشی پلیس فرانسوی مقابل کمیساریای پلیس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، یک مأمور پلیس فرانسوی روز دوشنبه با اسلحه خود در خارج از ساختمان محل کارش در کمیساریای Saint-Brieuc اقدام به خودکشی کرد.

بنابر اعلام منابع نزدیک به تحقیق، این مأمور پلیس با اسلحه خود اقدام به خودکشی کرده است و تحقیقات در خصوص این حادثه به اداره پلیس ملی فرانسه ارجاع شده است.

خودکشی میان نیروهای پلیس فرانسه ظرف سال‌های اخیر تشدید شده به گونه‌ای که ظرف 5 سال اخیر به طور میانگین در هر سال حدود 40 نفر از نیروهای پلیس این کشور اقدام به خودکشی کرده‌اند که در بیشتر موارد نیز اسلحه‌ای که در اختیار آنان قرار داشته برای خودکشی مورد استفاده قرار گرفته است.

افزایش تدابیر ریاضتی در فرانسه و کاهش قدرت خرید شهروندان این کشور از جمله عواملی است که بر روحیه مردم بسیار تأثیر گذاشته و اقشار مختلف فرانسویان را از زندگی ناامید کرده است به گونه‌ای که هر از چند گاهی شاهد وقوع خودکشی در ادارات و سازمان‌های مختلف فرانسه اعم از اداره پست، مخابرات و غیره هستیم.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.