مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سامانه اطلاعاتی جامع و آنلاین این سازمان راه‌اندازی شده و تمامی اطلاعات مورد نیاز مردم در این سامانه گنجانده شده است.

سامانه اطلاعاتی جامع و آنلاین سازمان زمین و مسکن راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سیدمحمد پژمان ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی که در سالن همایش‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ایران منشأ تحول داخلی و خارجی در مقیاس ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی بود.

وی افزود: نخستین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد، انسجام و وفاق ملی میان مردم بود که در جریان پیروزی انقلاب و سقوط رژیم شاهنشاهی بسیار اثرگذار بود و این اتحاد بزرگترین رکن شکیگیری انقلاب اسلامی ایران بود؛ عامل دوم شکلگیری انقلاب اسلامی خداخواهی، دین مداری و اعتقاد راسخ به دین مبین اسلام بود و عامل سوم نیز ولایت‌مداری و تمرکز و تجمع برنظر ولایت فقیه بود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به مشکلات معیشت و اشتغال، خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد مشکلاتی در حوزه‌های معیشت و اشتغال هستیمبه دلیل کوتاهی برخی از مسئولان بوده و نباید از ارزش‌های انقلاب اسلامی بکاهیم و آرمان‌ها به تقدس خود باقی بوده و قابل دست‌یابی و تحقق است و این مشکلات به دلیل ضعف کاری بوده و نباید ارزش‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ کنیم.

پژمان تصریح کرد: در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کسی به دنبال منافع شخصی نبود و هم در جهت پیشرفت نظام و انقلاب تلاش می‌کردند و امروز هم باید اینگونه باشیم تا در مقابل دشمنان اسلام و ایران شکننده، تسلیم، مأیوس و ناامید نباشیم.

وی تأکید کرد: علی‌رقم بسیاری از هزینه‌ها زنده ماندن این انقلاب یک معجزه الهی بوده و باید با همت مضاعف کاری بکنیم که مشکلات اشتغال و مسکن مردم حل شود و این انقلاب باشکوه‌ در ادامه مسیر خود به خوبی پیش برود و زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی(عج) بشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و مفاسد با یک هماهنگی بسیار ساده برطرف می‌شود، عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه و تمامی زیرمجموعه‌های آنها ارائه شایسته‌ترین خدمات به ملت ایران ایران است و شایسته نیست که در برخی امور دچار ضعف و مشکل باشیم و نتوانیم به خوبی پاسخگوی مردم باشیم.

پژمان گفت: امروز زمین‌خواری و تصرف اراضی از تفکیک و بهره‌برداری غیرقانونی تا اراضی شخصی و دولتی از معضلات بوده و از زمان جابه‌جایی مردم از شهرهای کوچک به بزرگ این موضوع گسترش یافت و اگر دستگاه‌ها دقت، کنترل و نظارت جدی داشته باشند می‌توان بخش عمده‌ای از این تخلفات را جلوگیری کرد.

وی افزود: برای راه‌اندازی یگان حفاظت ازمان ملی زمین و مسکن مجوزهای لازم را از قوه قضائیه گرفتیم و از نیروی انتظامی هم در جهت به‌‎کارگیری برترین نیروها در این یگان کمک گرفیتم تا عرصه فعالیت‌های غیرمجاز و غیرقانونی را برای متخلفان آن تنگ کنیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به راه‌اندازی سامانه اطلاعاتی جامع و آنلاین سازمان زمین و مسکن، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه با سیات اینترنتی سازمان ملی زمین و مسکن به آدرس اینترنتی: www.nlho.ir به بخش سامانه اطلاعاتی جامع و آنلاین این سازمان مراجعه کنند و تمامی اطلاعات مورد نیاز مردم در این سامانه گنجانده شده است و امکان پاسخگویی سریع، دقیق و به‌موقع برای پرسش‌های مردمی فراهم شده است تا شاهد انجام اقدامات قانونی در حوزه زمین و مسکن باشیم.

در پایان این مراسم سرهنگ کیومرث میرابی‌مقدم با حکم صادره از سوی سرهنگ علی عباس‌نژاد فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی سازمان زمین و مسکن به مدت دو سال به عنوان فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی سازمان زمین و مسکن خراسان رضوی منصوب شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.