آیت الله واعظ طبسی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با صدور پیامی از عموم برادران و خواهران مسلمان و انقلابي ايران اسلامي و به‌ويژه علماي اعلام، اساتيد محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجويان عزيز، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي برای شرکت در راهپيمايي باشكوه روز ۲۲ بهمن دعوت کرد .

دعوت آیت الله واعظ طبسی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، متن پیام آیت الله واعظ طبسی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
دهه فجر يادآور حماسه بزرگ ملت شريف ايران به رهبري مرجعيت ديني و بر اساس عزت و كرامت انساني است. عزتي كه در پرتو آموزه‌هاي قرآن و سنت نبوي و علوي، ملت مسلمان و زجركشيده ايران را از زير يوغ ستم رژيم سفاك پهلوي آزاد كرد. انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام راحل عظيم الشأن، حضرت امام خميني (قدس سره) و پس از آن رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي مدّ ظله العالي، توانست نمونه و الگوي مديريت دين بر جوامع انساني را به خوبي به نمايش بگذارد.
پيروزي و استقرار نظام جمهوري اسلامي كه در سايه جانفشاني شهيدان و ايثارگري خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به دست آمده است، مايه اميد مستضعفان تحت ستم است و امروز شاهد صدور پيام انقلاب به سرتاسر جهان و در اعماق جان ملت‌ها هستيم.
ترس سردمداران استكبار جهاني از دريافت پيام عزت و كرامت انقلاب ماست كه آنان را به هراس انداخته و پيوسته از آغاز رويش اين نهضت، توطئه خاموش كردن نور آن را در سر مي‌پرورانند و البته به فضل الهي تاكنون به هيچ موفقيتي دست نيافتند و تا زماني كه امت اسلامي با بصيرت و مقاومت خويش در مسير تبعيت از ولايت مطلقه فقيه قدم بردارد، وعده الهي محقق و نصرت الهي نصيب امت خواهد شد.
امروز سرزمين‌هاي اسلامي با دسيسه‌هاي استكبار و هم‌دستان مرتجع آنان و مدعيان دروغين اسلام، دستاويز فتنه‌هاي گوناگون است. سوريه، عراق، يمن، بحرين، فلسطين و ... با فكر صهيونيزم و دلارهاي نفتي خائنان حرم امن الهي و كج‌انديشي و كج‌رفتاري تكفيريان خشك مغز درگير جنگ‌هاي نيابتي است و البته اگر نبود تدابير حكيمانه رهبر دورانديش جامعه اسلامي ما، وضع به‌يقين به‌سوي مشكلات سنگين‌تري پيش مي‌رفت.
اكنون كه جهان پيام انقلاب اسلامي را دريافت كرده و دلهاي ملت‌ها به اين هديه الهي متوجه است، مسؤوليت ما صدچندان است و بدانيم كه دشمن همواره به دنبال روزنه‌اي براي نفوذ و ضربه زدن به انقلاب و آرمان‌هاي آن است.
در برهه حساس كنوني كه در آستانه انتخابات پرشور ديگري قرار داريم، بر عموم مردم و مسؤولان و گروه‌هاي مختلف فكري و سياسي فرض است، هوشياري و وحدت خود را حفظ كنند، انديشه‌هاي دشمن را بشناسند و نقشه‌هاي آن را نقش بر آب كنند.
به فضل الهي در انتخابات پيش‌رو نيز ملت بزرگ ايران چون هميشه سرفراز و سربلند بيرون خواهد آمد و ان شاء الله افرادي كه داراي ايمان، تقوا، علم و آگاهي، دلسوز كشور و مردم و آشنا به شرايط روز هستند، به مجالس مهم خبرگان رهبري و شوراي اسلامي راه پيدا خواهند كرد و مصالح امت اسلامي به بهترين شكل تأمين خواهد شد.
اينك و در سي و هفتمين سال‌روز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، از عموم برادران و خواهران مسلمان و انقلابي ايران اسلامي، و به‌ويژه علماي اعلام، اساتيد محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجويان عزيز، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي دعوت مي‌نمايم تا با شركت گسترده در راهپيمايي باشكوه روز 22 بهمن، ضمن بيعت مجدد با آرمان‌هاي امام راحل و شهداي گران‌قدر و حمايت همه‌جانبه از ولايت فقيه و امامت جامعه اسلامي، بار ديگر همچون هميشه اميد دشمنان را مبدل به يأس نموده و دل دوستان را شاد نمايند.

 

عباس واعظ طبسي
نماينده ولي‌فقيه در خراسان و توليت آستان قدس رضوي

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.