یک استاد اخلاق با بیان اینکه مشکل ما در کشور مرعوب غرب شدن انقلابیون است، گفت: مأموریت بسیج دانشجویی این است که با روشنگری و بیداری مردم نسبت به ماهیت و جنایات غرب جلوی رشد مرعوبین غرب زده را بگیرد.

غرب زدگان میانه رو ابایی از تحریف دین ندارند/ مشکل ما مرعوب شدن انقلابیون است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد اخلاق در نشست سه هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی با اشاره به پیام امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی اظهار داشت: امام راحل بنا به اضطراری که آن را در دوران پایانی عمر خویش بارها مطرح کرده بودند به تشکیل بسیج دانشجویی دستور دادند و آن اضطرار نفوذ جریانات لیبرال در بدنه نظام و انقلابیون بود.
وی گفت: جریان لیبرال همانی است که امام (ره) در عزل مرحوم منتظری نسبت به سپردن انقلاب به دست آنها و منافقان حساست از خود نشان می‌دهد.
این استاد اخلاق با اشاره به مأموریت جهانی بسیج دانشجویی در پیام امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه افزود:دانشجویان بسیجی باید جهانی فکر کنند، آیا رسالت باعظمت بسیج دانشجویی که گل سرسبد جامعه را سازماندهی می‌کنند، به درستی انجام شده است؟ بنده می‌گویم هنوز با مطلوب فاصله ای بسیاری دارد.
حجت‌الاسلام پناهیان ادامه داد: مبدأ بیداری ملت‌ها باید بسیج دانشجویی باشد، باید منشأ بیداری مسئولین منطقه باشید، باید جنایات آمریکا و غرب را به گونه ای تبیین کرد، برای مردم جهان که عده ای نتوانند در داخل مرعوب غرب شوند.
وی تصریح کرد: مشکل ما در کشور مرعوب غرب شدن انقلابیون است، مأموریت بسیج دانشجویی این است که با روشنگری و بیداری مردم نسبت به ماهیت و جنایات غرب جلوی رشد مرعوبین غرب زده را بگیرد.
این استاد اخلاق با بیان اینکه تمدن غرب در حال فروپاشی است، گفت: اولین نشانه افول غرب در همان اوایل انقلاب به جهانیان مخابره شد و آن هم پیوستن همافران ارتش به انقلاب بود، اولین بخش از ارتش ایران که به امام و انقلاب پیوستند آن بخشی از ارتش بودند که در آمریکا آموزش دیده بودند.حجت‌الاسلام پناهیان افزود: 35 سال است که غرب زدگی در کشور ما ریشه دوانیده است، اگر توان موشکی، علمی، ماهواره ای و اقتصادی ما گسترش پیدا نمی‌کند به علت غرب زدگی است که برخی مسئولان به آن دچار شده اند.وی تصریح کرد: در کشور دو دسته غرب زده و مرعوب غرب داریم. غرب زدگان افراطی و غرب زدگان اعتدالی و میانه رو؛ البته این دو نوع جریان در تفکر و باور به غرب در یک سطح هستند؛ اما در شیوه عمل متفاوت. افراطی‌ها علناً گفته اند و مکی گویند باید از دین عبور کرد؛ اما غرب زدگان میانه و اعتدال گرا در تفسیر شرایط امروز ابایی از تحریف تاریخ و دین ندارند حتی معتقدند امام حسین(ع) نیز با دشمن به مذاکره و تعامل پرداخت.
این استاد اخلاق در پایان تأکید کرد: باید عقبه فکری و جنایات غرب را به گونه ای تبیین کرد که دیگر لیبرالیزم و غرب‌گراها نتوانند در کشور اسلامی سر بلند کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    انقلابي اگر واقعا انقلابي باشد نبايد بيدي باشد كه با هر بادي بلزد . آنهايي كه جز اين هستند اصلا انقلابي نبوده اند بلكه نفوذي هايي هستند كه به تعبير مقام معظم رهبري مانند موريانه نظام را از درون پوك مي كنند . اين نفوذي ها همچون منافقين صدر اسلام با پوشش اسلامي و انقلابي فقط به قصد ضربه زدن به اتحاد مردم وارد ميدان شده اند اما كور خوانده اند زيرا چراغي را كه ايزد بر فروزد / هر آنكس پف كند ريشش بسوزد . كفي بالله وكيلا . لطفا نام انقلابي را بر اين ها نگذاريد .