دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تقسیم اصولگرایان به تندرو و کندرو را قبول ندارم.

حبیبی: تقسیم اصولگرایان به تندرو و کندرو را قبول ندارم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدنبی حبیبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصولگرایی دارای یک تعریف است و نباید آن را اجتهاد شخصی و گروهی کرد، صرف نظر از گرایش‌های سیاسی مردم حق دارند پای صندوق حاضر شوند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: اینکه بگوئیم حزب یا گروهی حق حضور ندارد حرف بی‌ربطی است؛ در انتخابات هیچ کس حق تخریب افرادی را که به میدان آمده‌‌اند، را ندارد.

حبیبی افزود: اگر اصولگرایی قصد تخریب داشته باشد وی اصولگرا نیست، رقابت سالم در این است که رقیبان حرفشان را به مردم بگویند و نهایتاً مردم اظهار نظر کنند، بنده مخالف سلیقه‌های مختلف نیستم و اصلاح‌طلبانی که داخل نظام هستند نیز باید حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: چه کسی گفته فقط موتلفه حق حضور در انتخابات را دارد؟ ضمن اینکه سلیقه‌های مختلف را برای حضور آزاد می‌دانم اما تقسیم اصولگرایان را به تندرو و کندرو قبول ندارم.

حبیبی گفت: من مدیریت حزب موتلفه در استان خراسان رضوی را مدبرانه می‌دانم و ائتلاف در استان با اطلاعی که اخیراً داشته‌ام حداقل در 9 حوزه انتخابیه شکل گرفته، دو حوزه باقی مانده است که در مشهد هنوز این مسئله شکل نگرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    اصولگرا هميشه اصولگراست و همه آنها مصداق اين بيتند : هنگامه جنگ است كه دنياي خروشيم / در مدرسه عشق سرا پا همه گوشيم . بگذاريد فرصت طلب هاي اصلاح طلب دلشان به همين خوش باشد ما پيرو آيه ( اشداء علي الكفار ، رحماء بينهم) خواهيم ماند . تا بتركد چشم حسودان .