ایرنا- مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت : هم اکنون مانده خالص تسهیلات بانک صادرات ۸۰۰ هزار میلیارد ریال و میزان مطالبات معوق آن ۸۰ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل بانک صادرات : ۸۰ هزار میلیارد ریال مطالبات معوق این بانک است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، اسماعیل لله گانی روز سه شنبه در آیین افتتاح صندوق امانات بانک صادرات چهارمحال وبختیاری در شهرکرد اظهار داشت : عمده مطالبات معوق در سرفصل های سررسید گذشته است که برای وصول مطالبات واحدهای تولیدی که ناخواسته با مشکل مواجه شده اند، با بخشودگی جرائم و استمهال تسهیلات به این واحدها کمک می شود و وصول بازپرداخت مطالبات بخش های غیرتولیدی از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.
وی اظهار کرد : در سال جاری وضعیت مطالبات بانک صادرات ایران نسبت به سال های گذشته روندی کاهشی داشته است.
لله گانی افزود: هم اکنون سه هزار باجه بانک صادرات در سراسر کشور و همچنین 27 شعبه در دیگر کشورها فعال است .
وی اظهار داشت: هم اکنون یکهزار و 52 تریلیون ریال منابع بانک صادرات کشور است که به همین میزان تسهیلات نیز به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: عمده تسهیلات پرداختی این بانک در بخش صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و بازرگانی است.
لله گانی در خصوص طرح حمایت از تولید کنندگان بانک صادرات ایران به منظور رونق بخشی به واحدهای تولیدی و تکمیل واحدهای تولیدی گفت: این طرح به منظور حمایت از خریداران محصولات داخلی اجرا می شود.
وی گفت: دراین طرح به ازای خرید کالاهای داخلی تا سه میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از مشتریان به واحد تولیدی پرداخت و کالا تحویل مشتریان می شود.
به گزارش ایرنا، نخستین صندوق امانات بانک صادرات استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران در شهرکرد فعال شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.