عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: امروز کسانی داعیه‌دار و جلودار هجمه به شورای نگهبان هستند که ادعا می‌کنند امام(ره) مسائل خصوصی خود را با آنها در میان می‌گذاشت یا مدعی بیشترین خلوت و خاطرات با امام هستند.

تخریب شورای نگهبان توسط مدعیان نزدیکی به امام(ره) قابل پذیرش نیست/ مگر امام نفرمودند تضعیف‌کنندگان شورای نگهبان مفسدند

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: جریان ورشکسته سیاسی که مردم آنها را بخاطر دنبال کردن منافع شخصی و کارهای سیاسی حزبی و بی‌توجهی به دغدغه مردم کنار گذاشتند، با روی کار آمدن دولت یازدهم تلاش می‌کنند با تسخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تمام و کمال به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی گفت: تجربه ثابت کرده برای این گروه شناخته شده و خاص هرگز هیچ خط قرمزی وجود نداشته و ندارد به همین دلیل است که اقدام کاملا قانونی و بجای شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند تا در دقیقه 90 با فشارهای ایجاد شده در رد صلاحیت‌های شورای نگهبان تغییر ایجاد کنند.

وی افزود: امروز کسانی داعیه‌دار و جلودار هجمه به شورای نگهبان هستند که ادعا می‌کنند امام (ره) مسائل خصوصی خود را با آنها درمیان می‌گذاشته است یا مدعی بیشترین خلوت و خاطرات با امام (ره) هستند.

آصفری با اشاره به این جمله حضرت امام خمینی(ره) که؛ «تضعیف شورای نگهبان تضعیف انقلاب و اسلام است و کسی که چنین کاری کند مفسد فی الارض است» گفت: این افراد چطور جرأت می‌کنند هم ادعای نزدیکی با امام(ره) را داشته باشند و هم بخاطر منافع شخصی، حزبی و سیاسی خود روی حرف امام(ره) پا بگذارند و حرف ایشان را نقض کنند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه هدف اول گروه جریان‌ساز گرفتن تأیید صلاحیت کسانی است که به‌صورت قانونی و شرعی رد صلاحیت شده‌اند،‌اظهار داشت: هدف دوم این گروه آن است که اگر رد صلاحیت‌ها پابرجا ماند مردم را نسبت به انتخابات و آینده نظام بی‌تفاوت، بدبین و ناامید کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شورای نگهبان قصور و کوتاهی هیئت‌های اجرایی را جبران می‌کند گفت: متأسفانه بر اساس برنامه‌ای از پیش‌طراحی شده در هیئت‌های اجرایی به صورت فله‌ای تأیید صلاحیت کردند تا در نظر مردم شورای نگهبان را مقصر معرفی کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: شورای نگهبان همانگونه که تا امروز مقتدرانه بر مواضع قانونی خود باقی مانده است باید از این پس هم بتواند در موضع بحق خود پابرجا بماند.

وی افزود: نخبگان سیاسی و رسانه‌ها هم وظیفه دارند حقیقت هجمه شکل گرفته را برای مردم توضیح دهند تا افکارعمومی متوجه اتفاق‌های پشت پرده بشوند.

آصفری خاطر نشان کرد: اگر کسی باشد که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض دارد قانون این حق را برای او قائل شده که از طریق مجرای خاص اعتراض خود را پیگیری کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: جوسازی کردن و سخنرانی‌های اعتراضی کار کسانی نیست که فردا می‌خواهند در مسند قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی یا مسند تصمیم‌گیری خبرگان رهبری بنشینند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    دنيا طلبان و قدرت طلبان فكر مي كنند براي رسيدن به اهدافشان حتما بايد مخرب باشند . آنان از رسالت حقيقي انسان كه هما ساختن است غافلند . اگر اين همه تلاشي كه براي تخريب ديگران مي كنند را صرف ساختن خودشان مي كردند امروز چراغ دل همه بودند و هيچ نيازي به تلاش براي رسيدن به قدرت نداشتند همانگونه كه امير المومنين را به اجبار خلافت ظاهري دادند كه اين نبود مگر بخاطر شان عظيم و والاي ايشان .