قدس آنلاین- لرستان: ۳ طرح تعاونی به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در استان لرستان به بهره‌برداری رسید.

سه طرح تعاونی در لرستان به  بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان و جمعی از مسئولان استان دو طرح تعاونی مرغداری و پرورش ماهی در شهرستان سلسله و یک پمپ‌بنزین تعاونی در شهرستان کوهدشت به بهره‌برداری رسید.

علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان  در این باره اظهار داشت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر سه طرح تعاونی در استان لرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در شهرستان سلسله دو طرح تعاونی مرغداری 20 هزار قطعه‌ای و پرورش ماهی با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 100 میلیون تومان راه‌اندازی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه این دو طرح تعاونی زمینه اشتغال 11 نفر را در این شهرستان فراهم کرده است، عنوان کرد: از مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان  415 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی و 685 میلیون تومان نیز سهم آورده 14 عضو آن بوده است.

وی به افتتاح پمپ‌بنزین تعاونی کوهدشت اشاره کرد و گفت: برای راه‌اندازی این طرح دو میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده که از این مبلغ 230 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی بوده و با بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال هفت نفر فراهم‌شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.