قدس آنلاین/همدان: مربیان ورزش همگانی بدون چشم داشت مالی وتنها برای رضای خداوند ، خدمت حیات بخش ورزش را در جامعه ارائه می کنند.

سلامتی، امانت الهی است و برای حفظ آن باید تلاش کرد

به گزارش قدس آنلاین از همدان ،آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان،  در دیدار با اعضای هیئت ورزش‌های همگانی و مربیان فعال در این هیئت با اعلام مطلب فوق افزود:  دین اسلام قانون‌هایی، با پشتوانه برای بشر دارد، و ورزش نیز یک پشتوانه و فلسفه نورانی زندگی‌بخش برای مردم به حساب می آید ما با ورزش فلسفه آن را هم باید  آموزش‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: یک ورزشکار باید بداند هر چه خدا به انسان عطا کرده؛ امانت است و سلامت نیز یکی از امانات بزرگ الهی به شمار می‎رود.

وی خیانت در امانت را بزرگترین معصیت برشمرد و بیان کرد: اسلام دین جامع و دارای فضیلت‌ها و ارزش‌های بسیاری است که به امر سلامت از ابتدا توجه ویژه داشته است.

طه‌محمدی با تأکید بر اینکه ورزش یکی از موفق‌ترین عوامل سلامت جسم است یادآور شد: گاهی انسان با جهالت و عدم آگاهی و با به خطر انداختن سلامت تیشه به ریشه خود می‌زند.

وی ورزش همگانی را کار خداپسندانه و ارزشمندی برشمرد و گفت: حفظ سلامت و شادابی در انسان‌ها عبادت است و امروز با توجه به ماشینی شدن زندگی‌ها نیاز به تحرک افزایش یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: توجه به ورزش جوانی، نشاط، سلامت جسمی و روحی، قدرت و امنیت را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه با ورزش با سلامتی به دوره سالمندی می‎رسیم، تصریح کرد: در سالمندی مشکلات جسمی بسیاری ایجاد می‌شود که با ورزش بسیاری از این مشکلات ایجاد نخواهد شد.

طه‌محمدی مربیان ورزش همگانی را طلایه‌داران امر خیر ایجاد و توسعه سلامت در جامعه دانست و گفت: ورزش برکات بسیار فکری، روحی، سلامتی و اقتصادی دارد و سررشته‌های سلامت در دستان مربیان ورزش همگانی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقطه امید جهان شده و بقا و دوام انقلاب ، نیاز به حضور مردم در صحنه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و همگانی است و باید با بصیرت افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز به برکت انقلاب و ولایت در امنیت و ثبات هستیم، اظهار کرد: فعالان در عرصه ورزش وظیفه دارند مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی ترغیب کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان نیز در این دیدار یادآور شد: مربیان ورزش همگانی استان به صورت آماتور و رایگان خدمات ارائه می‌کنند.

هادی سبزواری با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی خاطرنشان کرد: هم اکنون 22 ایستگاه در بخش بانوان و 14 ایستگاه در بخش آقایان در سطح شهر همدان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی در برگزاری همایش‌های 300 و 400 هزار نفره موفق بوده است، گفت: همدان به عنوان استان معین و برتر در برگزاری همایش‌ها افتخارآفرینی کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان بیان کرد: جمعیت کثیری از ورزش‌دوستان و مردم در سایه ورزش همگانی و ارائه خدمات رایگان به ورزش روی آورده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.