قدس آنلاین/همدان: ریل راه آهن تا دو ماه آینده وارد کشور شده وپروژه راه آهن تهران به همدان نیز در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

پروژه راه آهن تهران به همدان تسریع می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از همدان، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان با اعلام مطلب فوق در افتتاح آزاد راه همدان به ساوه افزود: پروژه آزادراه همدان ـ ساوه با مشارکت سرمایه‌گذار، بخش خصوصی و دولت اجرا شده و در استان نخستین بار پروژه‌ای با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه با افتتاح قطعه پایانی آزادراه همدان- ساوه استان همدان به شبکه آزادراه کشور وصل شد است ؛ گفت: راه ارتباطی پنج استان کشور به مرکز نیز آسان‌تر شد.

وی در ادامه از زحمات نمایندگان برای اتمام این پروژه تشکر کرد و افزود: نمایندگان را به جلسات دعوت نمی‌کنیم چراکه نمی‌خواهیم شائبه تبلیغی برای نمایندگان باشد.

استاندار همدان در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و ادامه داد: ریل راه آهن تا یک یا دو ماه آینده وارد کشور می‌شود تا بتوان پروژه راه‌آهن را نیز به پایان برد چراکه زیرسازی‌ها انجام شده و فقط ریل‌گذاری انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به استان، 860 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به همدان داده شد که 500 میلیارد تومان برای امسال و بقیه برای سال آینده در نظر گرفته شده بود، بیان کرد: از 500 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی داده شده به استان همدان در سفر رئیس جمهور 250 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امروز 6 پروژه در استان همدان نیز به بهره‌برداری می رسند، افزود: تکمیل فاز 2 دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی، تصفیه‌خانه فاضلاب شهر رزن، انتقال آب از دره مرادبیگ به تصفیه خانه سد اکباتان، اجرای 600 هکتار آبیاری تحت فشار در 40 روستا و افتتاح آزادراه همدان- ساوه و آبگیری سد شنجور رزن امروز به بهره‌برداری رسید.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.