قدس آنلاین/ مهدی موسوی : رئیس مجلس خبرگان رهبری، لازمه شکرگزاری و قدردانی از نعمت والای انقلاب اسلامی ایران را تقویت بصیرت و ولایتمداری در جامعه بیان کرد.

نسل جدید فریب رسانه‌های ضدانقلاب را نخورند/ ولایت فقیه باعث نجات نظام از بحران ها بوده است

آیت‌الله محمد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگارقدس ضمن تبریک فرارسیدن سی‌وهفتمین ســالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: خون دل‌های بسیاری برای پیروزی انقلاب و تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی خورده شده و شهدا و جانبازان بسیاری در این مسیر مقدس تقدیم شده‌اند، از این رو حراست از این انقلاب و نظام، وظیفه بزرگی است که برعهده همه ماست.
وی همچنین بر لزوم هوشیاری و آمادگی لازم در مسیر دفاع از انقلاب، آرمان‌ها و دستاوردهای آن تاکید کرد و افزود: آنچه مسلم است اینکه این انقلاب به آسانی به دست ما نرسیده که بخواهیم براحتی آن را از دست بدهیم؛ در واقع لزوم قدرشناسی و شکرگزاری نعمت بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند که در همه شرایط با بصیرت لازم در سایه تبعیت از ولایت در صحنه‌ها حضور داشته باشیم. رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که عزت، اقتدار، امنیت و استقلال امروز کشور به برکت نهضت امام(ره)، خون مطهر شهدا و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حاصل شده است، گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر، روی صحبتم بیشتر با نسل جدیدی است که امام(ره) و دوران سخت انقلاب را ندیده است و آن هم این که مراقب باشند تحت‌تأثیر حرف‌های عوام فریبانه رسانه‌های ضدانقلاب قرار نگیرند.
وی همچنین با اشاره به این که در حدود 4دهه از عمر نظام اسلامی ما، به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته‌ایم، اضافه کرد: شکی نیست که تداوم این موفقیت‌ها در سایه توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار(ع) و نیز در پرتو وحدت و استقامت ملی در مقابله دشمنان در سایه تبعیت از ولی‌فقیه ممکن خواهد بود. استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: موقعیت فعلی جمهوری اسلامی ایران را اگر در دنیا به خوبی رصد و تحلیل کنیم، متوجه می‌شویم که حتی دشمنان انقلاب و نظام نیز به قدرت و نفوذ بالای ایران در معادلات منطقه‌ای و جهانی اذعان و اعتراف دارند و این در حالی است که در رژیم سابق، ایران یک کشور وابسته و دست نشانده استکبار بود که استقلال و اراده لازم را از خود در جهت حفظ و تقویت منافعش نداشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری فرمایش بسیار مهم و معروف امام خمینی(ره) مبنی بر این که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» گفت: در فتنه‌ها و بحران‌های گوناگونی که کشور و نظام ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته، این رکنِ رکین ولایت فقیه بوده که انقلاب و نظام را از بحران‌ها به سلامت نجات داده و امروز هم بخوبی سکان هدایت کشور را به سمت اهداف متعالی مدنظر در دست دارد.
آیت‌الله یزدی تاکید کرد: چنانچه درباره ولایت فقیه سستی و غفلتی وجود داشته باشد، جامعه و کشور آسیب جدی خواهد دید. وی افزود: توصیه اکید بنده به عنوان کسی که سال‌ها این توفیق بزرگ نصیبم شده که یار و همراه امام(ره) باشم این است که مسؤولان کشور بدانند معنای ولایت این است که اگر ولی امر دستوری دادند، ولو اینکه برخلاف خواست و سلیقه ما هم بود، باید آن را ملاک قرار بدهیم و تبعیت کنیم، چرا که سعادت کشور و نظام در همین است. رئیس مجلس خبرگان رهبری در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه بی‌شک امسال نیز مردم ما حضور باشکوهی در راهپیمایی 22بهمن خواهند داشت، گفت: به لطف الهی قاطبه ملت ایران فهیم و بصیر و ولایتمدار هستند و انشاءالله در راهپیمایی 22بهمن بار دیگر با خلق حماسه‌ای بزرگ، نشان خواهند داد که از آرمان‌های امام و شهدا و تبعیت از ولی فقیه، ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده و نخواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تدبيري IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    2 1
    كدام ضد انقلاب ما ملت را 50درصد زير خط فقر نگه داشتيم نيم قرن بايد عدالت بر پا مي شد قرار بود ما عدالت را در جهان برقرار كنيم داريم پول بيت المال را حيف و ميل مي كنيم . هر كه راند داشت نون داره وگرنه سركاره. داخل دو گروه اصلاح طلب كه اصل انقلاب امام اصلاح بود و گروه اصولگرا كه فقط دنبال سوء استفاده از احساسات مردمه هر دو گرو مسلمان شيعه و به خداوند متعال و قرآن كريم و محمد (ص) و امامان بزرگوار عشق مي ورزند و اصولا نمي توان مردم ايران را از اين بزگوارها جدا كرد مشكل ملت سوء مديريت كه بزرگترين افت انقلاب است بايد اصلاحات هر چه سريعتر انجام شود اصلاحاتي كه اصول شيعه را در بر گيرد. و گرنه ملت روي گردان مي شوندكه خطر بزرگ است
  • جوادي IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    2 1
    جناب يزدي لازم است بدانند كه در بين جوانان امروز كساني هستند كه از نسل اولي هاي انقلاب هم به ارزش هاي اسلامي نظام و رهبري پايبند تر ند . اتفاقا اين گروه كه اكثريت جامعه را نيز تشكيل مي دهند هستند كه ستون هاي خيمه انقلاب اسلامي در حال حاضر محسوب مي شوند . ايشان نبايد رفتار هاي هنجار شكنانه مشتي جوان غرب زده كه از نظر قلت قابل طرح نيستند را به حساب همه جوانان بگذارند . آناني كه مد نظر ايشان هستند همه زاده سفره هاي فراخ سرمايه داران و آقا زاده هاي رانت خوري هستند كه مانند سوزن در انبار كاهند . ايشان مناسب است تا با دلسوختگان نظام بفكر ايجاد قوانيني باشند كه حداكثرماليات هاي در يافتي مملكت را از اين قشر بگيرند و راه هاي رانتخواري هايشان را نيز مسدود سازند . اگر لازم باشد نسل جوان و حزب اللهي امروز ثابت خواهد كرد كه اگر از نسل اولي هادر اعتقاد به اسلام و نظام برتر نباشند قطعا كمتر هم نيستند .
  • لاله IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    1 2
    بس است