قدس آنلاین/جلیل فخرایی: امام جمعه مشهد گفت: نوکری امام حسین(ع) در هر جا باشد، نوکری است و خدمت جای خاص نمی خواهد. در نوکری سید الشهدا(ع) مقام و منصب مهم نیست، هرجا اقتضا کرد باید خدمت کرد. دنیا ما را محاصره کرده تا شور و عشق امام حسین(ع) را از ما بگیرد.

تجلیل از ۴۰ سال فعالیت فرهنگی سید جعفر ماهرخسار

آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار صمیمانه با مداحان اهل بیت(ع)، این تشکل را صاحب یک ظرفیت عظیم و بالای معنوی و نفوذ اجتماعی دانست که این ظرفیت ابزار نوکری خانه اهل بیت(ع)‌ و بویژه سیدالشهدا(ع) است.
وی با بیان اینکه مداحان در عرصه سیاسی نظام جمهوری اسلامی که در خط مقدم جبهه مقابله با استکبار می‌جنگند، وظیفه خطیری دارند، ابراز داشت:‌ در موقعیت امروز مداحان باید در راستای بصیرت ‌افزایی مردم در عرصه انتخابات فعالیت کرده و اجازه ندهند کسانی که عامل نفوذ دشمن هستند، به اهداف خود دست یابند.
آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: مداحان نباید اجازه دهند کسانی که با رهبری زاویه دارند، در نظام نفوذ کنند، زیرا این افراد بدون تردید عامل نفوذ دشمن در آینده خواهند شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: هر کس با رهبری زاویه دارد، با امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) دشمنی دارد، بنابراین مداحان باید رسالت خود را در عرصه مقابله با دشمن بخوبی ایفا کنند.
عضو شورای خبرگان رهبری خطاب به مداحان ادامه داد: با مداحی شما مداحان، دل هزاران نفر تکان می‌خورد و این کار بزرگی است که هزاران دل را متوجه سیدالشهدا(ع) می‌کنید. این موقعیت از هر موقعیت سیاسی و اجتماعی با ارزش تر است.
آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: مداحان باید وابستگی خود را با اهل بیت(ع) حفظ کنند که حفظ این وابستگی با داشتن اخلاص، کار مهمی است.
آیت الله علم الهدی، انتخابات پیش رو را یکی از راه‌های نفوذ دشمن عنوان کرد و افزود: انتخابات مانند یک در است که ممکن است هرکسی از آن وارد شود، دشمن نیز منتظر است از هرکسی که با خط ولایت زاویه دارد و از این در وارد می‌شود، برای نفوذ استفاده کند.
این خبر حاکی است، در این مراسم سید وحید موسویان، مسؤول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان و جواد قربانپور، مداح اهل بیت و دبیر جامعه ایمانی مشعر شاخه خراسان رضوی به ارایه گزارشی از فعالیت‌های بی وقفه این تشکل‌های مردمی و پرورش استعدادهای درخشان در عرصه مداحان و مشتاقان اهل بیت(ع) پرداختند و از خدمات و کمک‌های بی‌دریغ اغلب سازمان‌ها در عرصه اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) از جمله مؤسسه مشاوره ای، جوانان و پژوهش های آستان قدس رضوی قدردانی کردند .
گفتنی است، در پایان این همایش از خدمات فرهنگی حاج سید جعفر ماهرخسار با چهل سال سابقه در عرصه مداحی اهل بیت(ع) و بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) تجلیل و قدردانی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.م IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    3 0
    مابه این پیرغلام اباعبدالله سیدجعفرماهرخسارافتخارمیکنیم