حرف های خطرناک روحانی برای پیشگیری از عاقبت خطرناک تری است که او جلوی روی خود می بیند.

به روحانی گفته اند اگر نمی توانی کاری بکنی در حرف زدن خطر کن!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

حسن روحانی به زعم خود در حال کاشتن مفاهیم ویژه ای در ذهن های مردم است. امروز او از نهادی فاسدی حرف زد که متولی قاچاق است ولی گفت که نمی تواند نامی از آن ببرد. از نظر من به زودی حرف های بسیار خطرناک تری هم خواهد زد. کسانی به او گفته اند در حالی که در عمل کار قادر به انجام دادن کار خاصی نیست یهتر است در حزف زدن خطر کند. اما اینها از سر ابتکار عمل نیست. این حرف های خطرناک برای پیشگیری از عاقبت خطرناک تری است که او جلوی روی خود می بیند. روحانی می خواهد به جامعه بگوید به اندازه ای که آنها می خواهند شجاع است.

چیزی که تیم امنیتی دور و بر او به او نگفته اند این است که جامعه از جایی به بعد فرق میان شجاعت و شلوغکاری را به خوبی متوجه می شود و درخواهد یافت که آنچه می بیند یک حمله مهم رو به جلو است، یا داد و فریاد کسی است که در حال هزیمت است. مسئله اصلی جامعه امروز درباره حسن روحانی این نیست که او به زودی چه چیزهایی را افشا خواهد کرد؛ مسئله اصلی این است که او از افشا شدن چه چیزهایی می ترسد؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    5 0
    هرکس به مردم زجر کشیده و شهید داده خیانت کند رسوا شود به حق اهل بیت علیهم السلام
  • ایرانی IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    خطر یعنی گفتن واقعیت ؟ آقای محمدی خطر از دید شما یعنی چه؟ خطر از سوی چه کسانی ؟ مثل اینکه خودتان هم می دانید که.........
  • حامد IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    اقای روحانی ای کاش می تونستی گرانی و فاصله ژبقاتی رو درست کنی