قدس آنلاین- یزد : استاندار یزد گفت: بازار کلیه مناطق استان یزد، توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان یزد به دقت کنترل می شود.

بازار توسط اداره استاندارد کنترل می شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،سید محمد میرمحمدی با بیان این خبر اظهار داشت : براساس اخبار و گزارش های خروجی از اداره کل استاندارد استان یزد و همچنین شواهد موجود، گروه های بازرسی و کنترل مجرب و آموزش دیده این اداره بر اقلامی که توسط فروشندگان به خریداران عرضه می شود به لحاظ کیفی و دارا بودن اصالت فروش ،نظارت دقیق و کامل دارند و اجازه نمی دهند اجناس و کالاهای نامرغوب،توسط افراد نا آگاه، به دست شهروندان رسانده شود.

 وی افزود: خوشبختانه سال به سال آمار گردشگران ،و بازدید کنندگان از این استان فرهنگی و کهن بیشتر شده به گونه ای که به عنوان مثال در سال 91 دوازده هزار نفرخارجی، سال92 بیست و پنج هزار نفرخارجی و یکصدو هشتادو چهار هزار نفر داخلی،سال 93 شصت هزار نفرخارجی ودویست و چهل هزار نفرداخلی وطی 10 ماهه سال 94 مجموعا"دویست وشصت هزار نفر داخلی و خارجی به عنوانگردشگر از یزد دیدن نموده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد : از آنجایی که سال 95 تحت عنوان، سال خوشامدگویی به یزد نامگذاری شده، انتظار می رود حجم بیشتری از ورود گردشگران اعم از داخلی و خارجی را به استان شاهد باشیم. بنابراین اعلام می داریم گردشگران با خاطری آسوده، به یزد سفر نموده وسو غات لازم را خرید نمایند، چرا که دوایر و دستگاههای مختلف ،از جمله اداره کل استاندارد استان یزد با طرحهای نظارتی و ضربتی ویژه ای که تدارک خواهند دید بر شبکه توزیع کالا و خدمات، نظارت کامل و جامع را دارند.

استاندار یزد خاطرنشان ساخت : استان یزد از گذشته های بسیار دور به دارالعباده بودن معروفیت داشته و این استان با عرضه کالاهایی نظیر شیرینی سنتی، ترمه، فلزات گرانبها از قبیل طلا و نقره شهرت یافته که ضروری است فروشندگان عزیز نهایت دقت را در تحویل اجناس با کیفیت به مشتریان به عمل آورند چرا که در غیر اینصورت اعتبار و اطمینان موجود ،که میراث گرانبهای پیشینیان است خدشه دار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.