دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار می‌شود.

مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفتگو با تسنیم، اظهار داشت: مراسم پایانی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود و طبق برنامه‌های اعلام شده از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور به عنوان سخنران این مراسم به ایراد سخن می‌پردازد و سپس بیانیه پایانی این راهپیمایی قرائت می‌شود و این مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به پایان می‌رسد.

وی افزود: بیش از 10 هزار خادم بارگاه منور رضوی آماده میزبانی از راهپیمایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هستند و طبق هماهنگی صورت گرفته برادران از ورودی باب الرضا(ع) و خواهران از ورودی باب الجواد(ع) وارد این مکان مقدس می‌شوند.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت دهه از عمر انقلاب اسلامی وقتی که به تاریخ، مبانی و چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی می‌نگریم به این نتیجه می‌رسیم که انقلاب ایران معجزه‌ای الهی بود که با رهبری هوشمندانه و عالمانه امام خمینی(ره) و حمایت مردم متدین و بصیر ایران محقق شد.

حسینی بیان کرد: انقلاب اسلامی دست خالی به پیروزی رسید و امروز شاهد تأثیرپذیری این انقلاب در منطقه و جهان و در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستیم و به واقع هیچکس تصور نمی‌کرد که انقلاب ایران اینچنین تأثیرگذار باشد و امام خمینی(ره) فقه شیعه را به منسه ظهور رساندند و نظام و حکومتی را با نام جمهوری اسلامی و برمدار ولایت فقیه تشکیل دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.