رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار از معدوم کردن ۴ تن گندم در بندر این شهرستان خبر داد.

  معدوم‌سازی ۴ تن گندم در بندر فریدونکنار

به گزارش قدس آنلاین «ناصر دستوریان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، اظهار کرد: از 7 واحد مراکز بسته‌بندی و فرآوری، 10 واحد سردخانه‌ 85 مورد نظارت بر 7 واحد مراکز بسته‌بندی و فرآوری و 7 واحد کارخانجات خوراک دام و پور ماهی بازدید به عمل آمد.

وی تصریح کرد: 130 واحد مرغداری در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار وجود دارد که از این واحدها 230 بار بازرسی به عمل آمد.

رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار از فعالیت 2 مرکز اسکله صیادی در این دو شهرستان خبر داد و گفت: از 275 مرکز عرضه آبزیان بیش از 4500 بار بازدید شد.

دستوریان خاطرنشان کرد: 75 واحد زنبورستان، 5 کارخانه کنسروسازی، 38 مزرعه مراکز پرورش گرم‌آبی، خاویار، تکثیر ماهیان زینتی و یک واحد جوجه‌کشی در این دو شهرستان وجود دارد.

وی از 136 مورد نمونه‌برداری از 17 نهاده دامی در بندر فریدونکنار خبر داد و گفت: از این 17 مورد حدود 35 هزار و 442 تن جو دامی و 2850 تن گندم دامی است که 4 تن را در این بندر به‌علت نامناسب بودن شرایط نگهداری معدوم کردیم.

رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: 43 مورد مجوز حمل ماهی و کلیکا به خارج استان صادر شده که 4 مورد به وزن 120 تن صادرات به ترکمنستان بوده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.