مراسم تجلیل از خادمان قرآن که قرار بود ۲۵ بهمن‌ماه بدون حضور رئیس جمهور برگزار شود، به دلیل کسالت وزیر ارشاد باز هم به تعویق افتاد.

آیین تجلیل از خادمان قرآن کریم باز هم به تعویق افتاد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، مراسم تجلیل از خادمان قرآنی هر سال با حضور رئیس جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شد اما امسال پس از مکاتبات مسئولان برای حضور روحانی در این مراسم، به دلیل عدم داشتن زمان کافی رئیس جمهور در ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به زمان دیگری موکول شد.
پس از ماه مبارک رمضان نیز مسئولان معاونت قران و عترت ارشاد از برپایی این مراسم در تابستان و در نهایت مهرماه سال جاری خبر دادند اما متأسفانه به دلیل اینکه رئیس جمهور امکان حضور در این مراسم را نداشت، تجلیل از خادمان قرآنی در این زمان‌های اعلام‌شده نیز برگزار نشد.
اواخر دی‌ماه بود که مسئولان معاونت قرآن و عترت ارشاد از برپایی مراسم تجلیل از خادمان قرآنی در بهمن‌ماه خبر دادند بر همین اساس انتظار می‌رفت این مراسم در دهه مبارک فجر برگزار شود اما هفته‌های اخیر زمان برگزاری بیست‌ویکمین دوره تکریم خادمان قرآن کریم 25 بهمن‌ماه اعلام شد.
علاوه بر این با وجود اینکه برپایی این مراسم به دلیل اهمیت حضور رئیس جمهور کشورمان به تعویق افتاده بود، اما مسئولان اعلام کردند که در این مراسم روحانی حضور به هم نمی‌رساند و مراسم تجلیل از خادمان قرآن با حضور جنتی وزیر ارشاد برگزار خواهد شد.
امروز نیز معاونت قرآن و عترت ارشاد باز هم زمان برپایی این مراسم را به تعویق انداخت و مسئولان دلیل این امر را کسالت وزیر ارشاد عنوان کرده‌اند و از برپایی این مراسم در 27 بهمن‌ماه ساعت 9:30 دقیقه در تالار وحدت خبر دادند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.