دهمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی جمعه ۲۳ بهمن‌ماه به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

دهمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، دهمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی در شامگاه جمعه 23 بهمن‌ماه در سالن سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، این مراسم از ساعت 19 با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد. استاد «عباس سلیمی» پیشکسوت قرآنی کشورمان مجری این برنامه است. «جواد پناهی» قاری پیشکسوت کشورمان آیاتی از کلام الله مجید را در این مراسم تلاوت می‌کند.

پس از آن، خیر مقدم ازسوی «مهدی قره شیخلو» رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و پخش کلیپ معرفی نفرات برتر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و حفاظ درجه 1 و 2 و گرامیداشت قاریان مهاجر الی الله از دیگر برنامه‌های این مراسم به شمار می‌آید.

در ادامه این برنامه، تجلیل از نفرات برتر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، تجلیل از حائزان مدرک درجه 1 و 2 حفظ قرآن کریم و تجلیل از خانواده مرحومان حادثه منا و خانواده مرحوم «عباسی» صورت خواهد گرفت.

در ادامه گروه تواشیح «طوبی» برنامه هایی را مرتبط با این مراسم اجرا خواهند کرد و کلیپی در خصوص معرفی تشکل‌های قرآنی منتخب پخش خواهد شد و متعاقب آن، از  19 مدیر منتخب تشکل های قرآنی برتر اعم از  مدیران موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی و همچنین اتحادیه موسسات قرآنی تجلیل خواهد شد.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام «سید مهدی خاموشی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سخنرانی سخنرانی می‌کند و سپس با  پخش کلیپ معرفی اساتید پیشکسوت آموزشی قرآن کریم در نوبت اول از 14 نفر از اساتید قرآنی با بیش از دو دهه سابقه تدریس در جلسات قرآنی تجلیل به عمل می‌آید.

در ادامه «سعید طوسی» قاری بین‌المللی کشور به اجرای برنامه ابتهال خواهد پرداخت و سپس بخش دوم کلیپ معرفی اساتید پیشکسوت آموزشی قرآن کریم نمایش داده خواهد شد.

همچنین در حضور مسئولان قرآنی کشور، از 14 نفر از اساتید دیگر قرآنی با بیش از سه دهه سابقه تدریس در جلسات قرآنی تقدیر بعمل خواهد آمد و با ذکر دعای قرآنی از سوی استاد سلیمی مراسم پایان خواهد یافت.

به گزارش تلاوت، مراسم تکریم چهره های قرآنی هر ساله با همت سازمان دارالقرآن و در راستای تکریم اساتید، فعالان، پیشکسوتان قرآنی کشورمان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. برای مشاهده اسامی چهره‌های قرآنی که در این مراسم تجلیل می‌شوند، به اینجا مراجعه کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.