حجت الاسلام و المسلمین میرلوحی با تقدیر از آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا گفت: هر جای دنیا سخن از استقلال و آزادگی است نام زیبای امام خمینی(ره) می درخشد.

 در درس استقلال و آزادگی، نام زیبای امام خمینی(ره) می‌درخشد

به گزارش قدس آنلاين و به نقل از خبرگزاري تسنيم، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی میرلوحی معاون روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه امام صادق علیه السلام عصر امروز در نشست علما و اساتید کشور افغانستان اظهار داشت: در هر جای دنیا پرچم استقامت و پایداری و عزت اسلام و مسلمانان به اهتزاز درآمده است مرهون انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) و به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام و المسلمین میرلوحی با اشاره عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: خواری، ذلت و زبونی ایران قبل از انقلاب اسلامی به حدی بود که تاجگذاری نفر اول مملکت باید با اجازه انگلیس و یهود باشد.

وی با تقدیر ویژه از جبهه مقاومت جهت شکستن محاصره نبل و الزهرا و آزاد سازی این دو شهر مظلوم افزود: آوازه انقلاب اسلامی ایران در فضای بین المللی و نزد آزادگان و مستضعفان عالم به حدی است که هر جا سخن از عزت، استقلال، آزادگی و سرافرازی است نام مبارک امام خمینی(ره) در آن جا می درخشد.

معاون روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه امام صادق علیه السلام با اشاره به این که عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مخصوص شیعیان نیست خاطر نشان کرد: بنده خودم در سفری که چندین سال پیش به مصر داشتم مشاهده کردم که اهل تسنن بسیار به اهل بیت علیهم السلام ارادت دارند به طوری که قاریان مشهوری مثل عبدالباسط قرائتهای ماندگار و خاطره انگیز خود را در اماکن شیعی مثل مسجد راس الحسین و مسجد سیده زینب تلاوت کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.