​امام جمعه سفیدشهر گفت: در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی ذائقه مذهبی مردم را به سمت احیای واجبات سوق دهیم.

ذائقه مردم در برنامه‌های ملی و مذهبی را به سمت احیای واجبات سوق دهیم
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایکنا،حجت‌الاسلام محمدرضا زارع، امام جمعه سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل در جمع اعضای کمیته قرآن و تشکل‌های اسلامی ستاد دهه‌فجر آران و بیدگل گفت: شایسته است در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی ذائقه مذهبی مردم را به سمت احیای واجبات سوق دهیم.
وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) که به امیرالمؤمنین(ع) تأکید کرد هرگاه مردم به مستحبات چسبیدند تو به واجبات بپرداز، تصریح کرد: راهپیمایی و اجرای جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر امری مقدس است و باید این امر مقدس را به اجرای واجبات و برپایی نماز جماعت پیوند دهیم.
امام جمعه سفیدشهر تأکید کرد: برنامه‌های دهه فجر را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که یا با نماز جماعت آغاز و یا به نماز ختم شود.
وی همچنین با اشاره به برنامه‌های هر ساله دهه‌فجر گفت: دهه‌فجر فرصتی برای توجه ویژه به قشر جوان و نوجوان این مرزو بوم است و مسئولان کمیته‌های دهه فجر باید در راستای انجام برنامه‌های مناسب و با خروجی مثبت گام بردارند.
حجت‌الاسلام زارع، با اشاره به اینکه خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس، هر روز درخت اسلام را تنومندتر می‌کند، تصریح کرد: زنده نگه داشتن دهه فجر به این دلیل حائز اهمیت است که فرصتی برای به خاطرسپاری هویت انقلاب اسلامی و یادآوری و مرور حماسه‌‌های دینی و سیاسی ملت شریف ایران در سال‌های مبارزه است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش انقلاب در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات قبل از انقلاب خارج از احکام اسلامی برگزار می‌شد اما انتخابات بعد از انقلاب با اصول اسلامی برگزار می‌شود.
امام جمعه سفیدشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر توان مردمی به پیروزی رسید، افزود: انتخابات قبل از انقلاب در سرنوشت مردم تاثیری نداشت ولی بعد از انقلاب مردم خود سرنوشت خودشان را رقم می زدند.
یادآور می‌شود؛ مسئولیت کمیته قرآن و تشکل‌های اسلامی ستاد دهه‌فجر آران و بیدگل بر عهده اداره تبلیغات اسلامی است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.