مدافع نیجریه ای پیشین تیم فوتبال اینتر ایتالیا اعتراف کرد در دوران بازیگری از سحر و جادو استفاده می کرد.

اعتراف مدافع پیشین اینترمیلان به استفاده از جادوگر

به گزارش قدس ‌آنلاین، "تاریبو وست" که هم اکنون یک کشیش است، افشا کرده است که پیرو مکتب وودوئیسم (شاخه مذهبی آمیخته با خرافات در افریقا) بوده است و در زمانی که یک بازیکن بوده است، از سحر و جادو کمک می گرفته است. 

این مدافع که در دوران کوتاه حضورش در اینترمیلان نیز مثل همیشه عجیب و غریب ظاهر شده بود، هنوز هم از یک شخصیت پر سر و صدا برخوردار است. هواداران اینتر وی را به خاطر وفاداری او در هنگام مصدومیت و در دیدار برابر شالکه (از مرحله یک چهارم نهایی جام یوفا در سال ۱۹۹۸) به خاطر دارند. 

وست به دلیل تکل های خشن و مدل موهای جالب خود همواره در زمره بازیکنان پر حاشیه قرار می گرفته است. "وست" ۴۱ ساله اخیرا از ارتباط خود با سحر و جادو در دوران بازیگری خود پرده برداشته است و مدعی شده است که آن دسته از آیین ها همچنان در بین بازیکنان و مربیان رواج دارد.

وی در این باره به گازتو دلو اسپورت گفت: زمانی که من بازی می کردم، وقتی که نادان بودم،  از مالامز و بابالاوز (مردان معنوی) برای قدرت گیری تیم مان مدد می گرفتم. حتی در عرصه ملی نیز این گونه بود. گاهی این دعا ها اثربخشی داشتند و گاهی نیز نه. من این را دیده ام، تجربه کرده ام. دیده ام که بازیکنانی این کار را می کنند و من نیز آن را انجام داده ام. بنابراین چرا افراد این ها را انکار می کنند؟ آیین ها و تشریفات مذهبی در فوتبال وجود دارند و هنوز جریان دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.