قدس آنلاین - یزد: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت : ایران در آینده به عنوان ایرانی پیشرفته و رو به توسعه و متمرکز بر حل مشکلات اقتصادی خواهد بود.

مردم در ایران قدرت اصلی حکومت محسوب می شوند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، علی شمخانی امروز در جمع  راهپیمایان یوم الله 22 بهمن در یزد با بیان بر اینکه قدرت ایران ناشی از اتکا به مردم است اظهارداشت:مردم در ایران قدرت اصلی حکومت محسوب می شوند  ایران امروز کشوری هسته ای است و در علوم مختلف از جمله نانو از برترین های جهان به حساب می آید و امروز 90 درصد از تولیدات کشاورزی مورد نیاز در داخل کشور تولید می شود.

وی با اشاره به گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی ایران افزود : مردم ایران در این انقلاب به تبعیت از مرشد و مراد خود امام خمینی (ره) نه فقط علیه رژیم ستمشاهی بلکه به منظور برقراری حکومت اسلامی قیام کردند و شعار لااله الا لله را با نفی طاغوت و استقرار جمهوری اسلامی ایران با پایمردی پایه گذاری کردند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد : توسعه یافتگی در سند چشم انداز کشور دیده شده است و ظرفیت ها و زیرساخت‌های آن هم در کشور مهیا است و قابلیت نیل به اهداف سند چشم انداز وجود دارد از این رو نیازمند تمرکز دولت برای حل این مشکلات هستیم.

شمخانی بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد وگفت : با به نتیجه رسیدن مذاکرات و رفع تحریم‌های ظالمانه 12 ساله، فرصت خدمت بیشتری در حوزه اقتصادی فراهم شده است.

شمخانی خاطرنشان ساخت: بهمن امسال پس از تجمع های مردمی در طول سال از جمله ایام محرم و روز قدس، پرشکوه تر از سابق تداوم می یابد و مردم پیش از آغاز سال نو مجلس هایی ضد نفوذ را در سرتاسر ایران رقم خواهند زد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ثمره انقلابی بود که از بدو پیروزی تاکنون به دلیل اتکا به مردم بر خلاف دشمنی های منطقه ای و جهانی به عنوان الگوی یک حکومت دینی باقی ماند و تا سپردن حکومت به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) استمرار پیدا خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به سابقه مردم یزد در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را دنباله رو قیام مردم یزد در دهم فروردین ماه دانست و این تجمع را تجمعی سلحشورگونه، انقلابی و مجدآفرین دانست.

شمخانی، جمهوری اسلامی را ثمره انقلابی دانست که از بدو پیروزی تاکنون به دلیل اتکا به مردم بر خلاف دشمنی های منطقه‌ای و جهانی، به عنوان الگوی حکومت دینی ایجاد شد و با برکت خون شهیدان، این مسیر تا سپردن حکومت به دست صاحب اصلی اش، استمرار خواهد داشت.

وی افزود: استقلال جمهوری اسلامی ایران در 37 سال گذشته، بارها مورد تعرض قرار گرفت اما با حضور در صحنه مردم، تعرض‌ها با ناکامی همراه شد، البته توانستند مشکلاتی ایجاد کنند اما جمهوری اسلامی ایران توانست مانند مرجع و الگوی حکومت دینی در منطقه باقی بماند.

دبیر شورای امنیت ملی اظهار داشت : حضور نیروهای ارزشی در حوزه های امنیتی و دفاعی در مقاطع پرخطر توانست تجربههای گرانقدری در حفظ استقلال ایران به اثبات برساند اما در بعضی حوزه ها از جمله حوزه اقتصادی دچار چالش هستیم که لازم است برای رفع آنها بیشتر تلاش شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده و نقش تعیین کننده ای در مبادلات خارجی دارد، خاطرنشان ساخت : این قدرت مبتنی بر ارزش های دینی، حکومت ولایت فقیه، پایمردی به ارزش های انقلاب و دفاع دائمی از خط امام (ره) است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.