قدس آنلاین/همدان: اگر کسی خللی در عمل به قانون وارد کند باید منتظر هرگونه صدمه وآسیب در جامعه اسلامی باشیم.

امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا ست ، مردم قدردان بوده و از آن حفاظت ونگهداری کنند.

به گزارش قدس آنلاین از همدان ، حجت الاسلام حسینعلی قمری نیا رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ با اعلام مطلب فوق افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات ، از ویژگی های مردم همیشه در صحنه  وولایتمدار ایران اسلامی بوده و هرکس که برای امنیت  انقلاب اسلامی دغدغه دارد، در پی حضور پرشور در صحنه انتخابات باشد.

 وی در ادامه به شرایط حساس کشورهای منطقه و ایران اشاره کرد و گفت: امنیت حال حاضر کشور مرهون خون شهدا است و مردم باید آن را قدردان بوده و از آن حفاظت و نگهداری کنند.

 رییس دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ تصریح کرد: برخی از مسایل در همه کشورها وجود دارد و نباید وجود این مشکلات در جامعه را بهانه قرار داده واز برکات نظام اسلامی ؛چشم پوشید.

 وی در ادامه با تاکید به فرمایش امام خمینی مبنی بر اینکه حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است، افزود: حضور همه مردم در حفظ ارزش های انقلاب بسیار مهم است و انسان بی تفاوت نسبت به آینده کشور، دچار خسران میشود.

 حجت الاسلام قمری نیا قوانین جمهوری اسلامی ایران را مترقی توصیف کرد و خاطرنشان کرد : چنانکه امام خمینی در تحریر الوسیله می فرمایند ، زیر پا گذاشتن قانون، عمل نکردن به شرع مقدس است.

وی در آخر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه همه مردم و مسؤولان باید به مر، قانون عمل کنند، تاکید کرد: اگر کسی خللی در عمل به قانون وارد کند باید منتظر هر گونه صدمه و آسیب در جامعه اسلامی باشیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.