۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 348858

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۰۰ واحدی خبر داد و گفت : در این حادثه یک بانوی جوان و دو کودک دو و شش ساله در میان دود و آتش محبوس شده بودند که با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

مجتمع مسکونی ۱۰۰ واحدی در مشهد آتش گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،مهدی رضایی در خصوص جزئیات این حادثه، افزود: خبر حادثه آتش سوزی در مجتمع مسکونی 100 واحدی در بلوار امیریه به سامانه 125 اعلام و ماموران شش ایستگاه به همراه نردبان و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان مسکونی شش طبقه (100 واحدی) بود، گفت: آتش در یک واحد 80 متری در طبقه چهارم این مجتمع کاملا شعله ور شده و ضمن زبانه کشیدن شعله‌های آتش از طریق پنجره به طبقات فوقانی و واحد مجاور دود زیادی کل طبقات را فرا گرفته بود.
رضایی ادامه داد: با توجه به سرایت آتش به یکی از واحدهای مجاور کانون آتش سوزی، آتش نشانان برای خاموش کردن آتش و نجات ساکنان این مجتمع عملیات خود را آغاز و اقدام به تخلیه ساکنان 12 واحد این ساختمان کردند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد گفت: آتش نشانان در همان لحظات اولیه آتش را خاموش کرده و پس از آن در حال عملیات جستجو و کاوش بودند.
وی افزود: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.