مؤسسه بشارت وحی دوره‌های عمومی و خصوصی آموزش مجری‌گری را در حوزه معارف اسلامی با اعطای مدرک معتبر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.

برگزاري دوره مجري‌گري در حوزه معارف اسلامي/ اول اسفندماه؛ آخرين مهلت ثبت نام
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایکنا،از خراسان رضوی، مؤسسه بشارت وحی دوره‌های عمومی و خصوصی آموزش مجری‌گری را با اعطای مدرک معتبر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.
بر اساس این گزارش، فن بیان، مهارت‌های سخنوری، علوم و فنون مجری‌گری و روش‌های تقویت اعتماد به نفس و غلبه بر اضطراب از جمله آموزش‌هایی است که طی این دوره‌ها توسط حمید غلامی، مجری صدا و سیما به شرکت کنندگان ارائه می‌شود. 
بر همین اساس حمید غلامی، مدیر امور قرآنی مؤسسه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مفتاح قائم(عج) و مجری صدا و سیما در گفت‌وگو با ایکنا به بیان جزئیات بیشتری در خصوص این دوره‌ها پرداخت و افزود: این دوره‌ از دو بخش تشکیل می‌شود، بخش نخست که به اصول مشترک کار می‌پردازد، عمومی است و بخش عمده آن یعنی هدف از برگزاری این دوره مجری‌گری در حوزه معارف اسلامی است.
غلامی افزود: در حوزه دین و معارف به ویژه قرآن کریم هرآنچه افراد کارآزموده و زبده‌تری تربیت و در این عرصه مهارت افزایی کنیم این افراد خود می‌توانند در تبلیغ و ترویج این موضوعات بهتر عمل کنند.
وی اضافه کرد: به عنوان نمونه بعضی از دوستان قاری یا حفاظ بین المللی در مکان‌ها و رسانه‌های مختلف دیداری و شنیداری دعوت و در جلسات و محافل با آنان صحبت می‌شود بنابراین اگر این اصول را بیاموزند راحت‌تر می‌توانند نکات و مطالب خود را به مخاطبان خود منتقل کنند.
این مجری کشورمان تصریح کرد: از سوی دیگر افرادی که به دنبال اداره حرفه‌ای جلساتی چون نشست‌های اداری یا خبری و مواردی از این دست هستند نیز می‌توانند از این دوره‌ها بهره‌مند شوند.
وی در ادامه بیان کرد: به هر میزان که مجری بهره‌گیری از آیات و روایات را در اجرای خود داشته باشد البته در قالب همان اصول و فنون مشترک، می‌تواند به صورت غیرمستقیم تأثیر مضاعفی بر روی مخاطبان بگذارد.
غلامی ضمن تأکید بر این نکته که این دوره‌ها محدودیت و شرایط سنی خاصی ندارد، یادآور شد: همه می‌توانند از این دوره‌ها بهره‌مند شوند اما برای اینکه بتوانیم به افرادی که دوره‌ها را طی می‌کنند گواهینامه اعطا کنیم دو واحد پیش بینی شده است که 15 جلسه دوساعته آموزش و دو ساعت آزمون را شامل می‌شود.
وی در تکمیل توضیحاتش افزود: هفت جلسه ابتدایی عمومی است و شرایط خاصی ندارد اما کسانی می‌توانند در هفت‌جلسه بعد ادامه دهند که حدنصاب نمره را در آن میان ترم کسب کرده باشند در غیر اینصورت در همان حد میان ترم یعنی دوره نخست متوقف خواهند شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان تا اول اسفندماه 94 فرصت دارند تا در این دوره ثبت نام کند؛ متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه بشارت وحی به نشانی www.besharatevahy.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های 05136216307، 05136216313 و 09397395551 تماس گیرند.
همچنین متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری به نشانی شهرک غرب، بولوار اندیشه، اندیشه 71.2، جنب ورودی برج ایلیا، مؤسسه قرآنی بشارت وحی مراجعه کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.