قدس آنلاین – سید محسن جعفری  : فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت : با متجاوزین به امنیت عمومی و اجتماعی مردم برخورد می کنیم . 

با متجاوزین به امنیت عمومی و اجتماعی مردم برخورد می کنیم

سرهنگ سید محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه ایجاد امنیت در تمام زمینه ها از مهمترین اهداف پلیس است افزود : حفظ آرامش و برقراری امنیت در اشکال مختلف بخشی از وظایف لا ینفک نیروی انتظامی است .

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع پیشگیری از سرقت با محوریت پلیس آگاهی و همکاری کلانتری های درون شهری این فرماندهی ادامه داد : در همین راستا نیز پرسنل جانبرکف انتظامی این فرماندهی با استفاده از توان اطلاعاتی وعملیاتی موفق به دستگیری 14 سارق حرفه ای شدند که در همین رابطه نیز با استفاده از روشهای نوین پلیسی و بازجویی های فنی در مجموع این سارقین به 19 فقره سرقت در زمینه های مختلف اعتراف نمودند .

 رییس پلیس سبزواربا هشدار به شهروندان سبزواری به لحاظ رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از سرقت  ، از عموم مردم این شهرستان ولایتمدار خواست  در صورت برخورد و مشاهده هر گونه مورد مشکوک ضمن تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ( 110 ) سبز پوشان این نیرو را در برقراری امنیت یاری نمایند .

این فرمانده انتظامی همچنین در خصوص اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی سبزوار از توفیف یک دستگاه کامیون و دو دستگاه اتوبوس حامل کالاهای قاچاق در حوزه استحفاظی این فرماندهی خبر داد و تصریح نمود : اکیپ ماموران مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز پلیس آگاهی سبزوار با استقرار در محورهای یادشده و ایجاد گشتهای بازرسی ویژه ، پس از متوقف نمودن خودروها موفق به کشف و ضبط یکصدو نودو پنج جفت کفش اسپرت، 90 کیلو لباس مستعمل خارجی شدند .

 سرهنگ هاشمی کشف یکهزارو چهارصدو هفتادو پنج قلم مواد غذایی ، 750 قلم لوازم بهداشتی وآرایشی ، به ارزش تقریبی 350 میلون ریال را از دیگر مکشوفات این نیرو اعلام نمود و اظهار داشت : در این رابطه 3 نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سبزوار بزرگ قاچاق را موجب انحراف سرمایه از مسیر اصلی و در نهایت کاهش تولیدملی و گسترش فقرو بیکاری در جامعه عنوان کرد و خواستار همکاری مردم در این زمینه شد . /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.