گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نمایشگاه کتاب تا پایان بهمن‌ماه در شعبه رسالت جامعةالقرآن الکریم در حال برپایی است.

برپایی نمایشگاه کتاب در شعبه رسالت جامعةالقرآن‌

به گزارش قدس آنلاین،منیر روحی، مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌‌البیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال در گفت‌وگو با ایکنا،ضمن بیان این مطلب گفت: نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات قرآنی ـ فرهنگی در این مرکز برپا شده است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فوق تا پایان بهمن‌ماه دایر است، اظهار کرد: این نمایشگاه شامل کتاب‌های قرآنی، تربیتی، اعتقادی، اخلاقی و سیاسی و لوح‌های فشرده سخنرانی‌های مناسبتی و مداحی و ... است که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 تا 16 به بازدید از این نمایشگاه بپردازند.
روحی عنوان کرد: همچنین برپایی کارگاه طب سنتی اسلامی و مزاج‌شناسی، اعزام قرآن‌آموزان به اردوی آموزشی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) و حضور قرآن‌آموزان و حافظان و مربیان این شعبه در راهپیمایی 22 بهمن و حضور در غرفه جامعةالقرآن استان تهران در تقاطع چهارراه ولی‌عصر(عج)، پارک دانشجو از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر است.
یادآور می‌شود، شعبه رسالت جامعةالقرآن الکریم در بزرگراه رسالت شرقی، نبش اتوبان باقری، روبروی راهنمایی و رانندگی منطقه5 واقع شده است و علاقه‌مندان برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های77292151 و 77292151 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.