فدراسیون فوتبال به زودی با مدیر تیم ملی فوتبال ایران به خاطر صدور یک بیانیه برخورد می‌کند.

برخورد فدراسیون فوتبال با مدیر تیم ملی به خاطر حمایت از کی‌روش!

به گزارش قدس آنلاین،‌ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره ناراحتی کارلوس کی‌روش به خاطر عدم دعوت به جلسه با دبیرکل یوفا و همچنین صدور بیانیه توسط افشین پیروانی صحبتهایی را مطرح کرد:

با حضور جیانی اینفانتینو، دبیرکل یوفا و نامزد انتخابات فیفا در ایران حاشیه‌های زیادی به وجود آمد که یکی از آنها عدم دعوت کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در جلسه‌ای بود که با اینفانتینو برگزار کردید که البته این موضوع ناراحتی و گلایه‌های سرمربی و مدیر تیم ملی را به همراه داشت.

برای حضور در جلسه هماهنگی نیاز نداشت؛ مگر اینفانتینو چه کسی بود؟! ضمن اینکه پس از حضور وی در ایران، کی‌روش با وی در ارتباط بود و آنها به عنوان دو دوست قدیمی یکدیگر را ملاقات کردند که اتفاقا گویا دیدار خوبی هم با یکدیگر داشته‌اند.

گفته می‌شود کی‌روش شرط کرده بود تا در جلسه اسدی و ترابیان نباشند و او به همین دلیل به جلسه‌ای که برگزاری کردید نیامد؟

ما از کی‌روش درخواست کرده بودیم اگر می‌خواهی به جلسه بیا که خودش نیامد.

پس از جلسه، با کی‌روش صحبت کردید تا اصل ماجرا را از زبان خودش جویا شوید؟

خیر؛ هیچ صحبتی نکردم چون ضرورتی نداشت. حالا طی روزهای آینده فرصت برای صحبت کردن زیاد است. روز گذشته درگیری زیادی داشتم و نشد با او تماس بگیرم. ما برای حضور در جلسه از سرمربی تیم ملی دعوت کردیم که نیامد و در نهایت هم کی‌روش و اینفانتینو عصر روز چهارشنبه همدیگر را ملاقات کردند.

پس از این اتفاق یک بیانیه تند و آتشین توسط افشین پیروانی صادر شد و ایشان گفتند تصمیمات جدی و جدیدی را خواهیم گرفت. از این تصمیمات خبری دارید؟

پیروانی نباید آن مصاحبه را می‌کرد چون این قضایا به وی ارتباطی نداشت و اصولا او در جریان این ماجراها قرار نداشت. آمدن اینفانتینو به ایران ارتباطی به آقای پیروانی نداشت که آن مصاحبه را انجام داد. قطعا در این خصوص برخورد لازم را با وی به عمل می‌آوریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیررضا IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    0 0
    واقعابااین همه افرادحیف نیست مدرتیم ملی پروانی باشه مهدوی کی,ا باقری ,زرینچه ,پاشازاده,و....