نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانان ما باید توجه کنند که هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمنان ایمان را تضعیف می‌کند بنابراین نسبت به توطئه‌ها و نفوذ دشمنان غافل نشویم.

 هجمه‌های فرهنگی استکبار ایمان جوانان را تضعیف می‌کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت‌الله علی معلمی امروز در یادواره 13 شهید مسجد خاتم‌الانبیا آمل با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایداری ارزش‌های نظام نقش به‌سزایی داشتند اظهار داشت: باید با برگزاری یادواره‌های شهدا یاد و خاطره آنها را برجا گذاریم و راه آنها را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه اگر جوانی از امامت و ولایت دور افتاده باشد در برابر تهاجم دشمن نمی تواند مقاومت کند افزود: مقاومت در برابر هجمه‌ها و نفوذ دشمنان اسلام، نیاز به ایمان و باور و اعتقاد به ساحت مقدس الهی است.

معلمی با اعلام اینکه با یاد شهدا و حفظ دستاوردهای ارزش‌های شهدا می‌توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، گفت: نظام جمهوری اسلامی به ویژه جوانان باید هوشیار باشند که اگر از هر گوشه‌ای دشمن می‌خواهد آسیبی وارد کند در حد توانشان به دفاع بپردازند.

امام جمعه قائم‌شهر تاکید کرد: جوانان ما باید توجه کنند که هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمنان ایمان را تضعیف می‌کند بنابراین نسبت به توطئه‌ها و نفوذهای دشمنان غافل نشویم.

وی راز و رمز پیروزی انقلاب اسلامی را خلوص و نیت پاک بنیانگذار کبیر بیان کرد و گفت: امام خمینی(ره) با اعتقاد و باور به مردم و ایجاد وحدت و یکپارچگی آنها با روی آوردن به ایمان الهی چنین انقلاب شکوهمندی را در دنیا برپا کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در سال‌ها مبارزه پیام، کلام و اندیشه امام در دل و جان مردم رسوخ و نفوذ کرد و همه را در صحنه آورد تا به پیروزی رسیدند، عنوان کرد: همان‌گونه که در فتح خرمشهر شهدای ما برای رسیدن به آزادی در شب شهادت غسل شهادت کردند، وصیت‌نامه‌شان را نوشتند، روبوسی می‌کردند و وعده دیدار در قیامت می‌دادند.

وی بیان کرد: طی تاریخ همواره دین خدا در برابر مستکبران الهی ایستادگی کردند اما بنیانگذار کبیر به عنوان وارث انبیا با مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران عالم و دین خدا بیداری اسلامی را بر همه دنیا نمایاند.

معلمی با بیان اینکه در سال‌های نخست انقلاب طی ارسال نامه‌ای برای هیئت رئیسه اتحاد جماهیر شوروی از سوی فرزندی از این خطه سرسبز آیت‌الله جوادی آملی از هم پاشیدن این اتحادیه را متذکر شده بود، افزود: با توجه به اینکه به این نامه توجه‌ای نداشتند اما پس از آن به دست و دامن ایران اسلامی افتادند و کمونیست‌هایی که در اقتدار دنیا حرفی داشتند، در برابر مقاومت جمهوری اسلامی سر فرود ‌آورند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشرو بودن دو انتخابات مهم نظام مطرح کرد: پس از 50 روز از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هر یک از دست‌اندرکاران نظام به فکر تصویب یک قانونی برای ایجاد حکومت بودند امام راحل(ره) حق حکومت را مردم دانست و نخستین انتخابات را در این نظام به عنوان جمهوری اسلامی برپا کرد.

وی ادامه داد: امروزه نیز با گذشت 37 سال از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این انتخابات ادامه دارد و تمامی انتخابات و تعیین اداره‌کنندگان عرصه نظام با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای انجام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.