خطیب جمعه مسجد امام صادق(ع) منطقه الدراز بحرین گفت :ادامه سیاست های کنونی توسط رژیم، بحران پنج ساله را وخیم تر می کند.

ادامه سیاست های کنونی بحران را تشدید می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، شیخ محمد صنقور در خطبه های نمازجمعه این هفته افزود: پنج سال از بحران سیاسی در کشور می گذرد و پیامدهای انسانی بسیاری داشته است ولی این روند باید متوقف شود.
وی اضافه کرد: زندان ها از فرزندان ملت از همه اقشار و همه گروه های سنی پر شده است و اوضاع روحی و روانی آن ها و کودکانشان روز به روز وخیم ترمی شود.
علامه صنقور بیان کرد: خشم ملت براثر وضعیت انسانی و امنیتی کشور روبه افزایش است و رژیم نیز پیامدهای بحران اقتصادی را به اوضاع وخیم سیاسی افزوده است.
خطیب جمعه مسجد امام صادق(ع) منطقه الدراز بحرین گفت:درچنین وضعیتی است که باید از خشم مردم توسط دولت کاسته شود و برای یافتن راه حلی ریشه ای که آرامش را به کشور بازگرداند تلاش شود.
وی اضافه کرد: گفت و گوی جدی با مخالفان می تواند پیامدهای منفی رکود کنونی در صحنه سیاست را که آسیب های زیادی به حال و آینده کشور می زند را کاهش دهد.
صنقور افزود: روزها و سال ها می گذرد و بحران کشور همچنان درجای خود قراردارد و نه ملت می تواند از خواسته های طبیعی و عادلانه خود دست بکشد و نه در رژیم نشانه هایی از دست کشیدن از سیاست محروم سازی ملت از حق خود دیده می شود.
این وضعیت موجب باقی ماندن بحران درحالت اولیه خود شده است.
وی تصریح کرد: ادعای این که خواسته های ملت رنگ و بوی طایفه ای و مذهبی دارد، واقعی نیست و اگر بخواهیم منصفانه به این موضوع نگاه کنیم دروغ بودن این ادعا مشخص می شود.
علامه صنقور بیان کرد: خواسته های مخالفان خواسته های ملی است که هیچ رنگ و بوی مذهبی ندارد و ملت هنگامی که برای به دست آوردن حقوق خود برخاستند هیچ قید و شرط مذهبی و طایفه ای تعیین نکردند و فقط حقوق خود را به عنوان فرزندان این کشور درخواست کردند.
وی گفت: وابستگی و اعتقاد مذهبی یک موضوع فردی است و نمی توان کسی را به دلیل مذهب او از حقوق ملی محروم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.