دبیر شورای عالی فضای مجازی ضمن انتقاد از نحوه هزینه‌کرد بودجه در خصوص فضای مجازی گفت: سهم تولید محتوای فرهنگی از درآمد ۶هزار میلیاردی اپراتوری دولت چقدر است؟

 سهم تولید محتوای فرهنگی از درآمد ۶هزار میلیاردی اپراتوری دولت چقدر است؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ابوالحسن فیروزآبادی در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما در حوزه محتوا و تولیدات فرهنگی در فضای مجازی  نیاز به کار زیاد و جدی داریم که در شأن نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: از اینکه دیده می‌شود در این نمایشگاه مؤسسات متشکل از جوانان متدین و انقلابی در حال تولید محصولات فرهنگی هستند و صنعت فرهنگی نوین کشور را شکل می‌دهند بسیار مسرور شدم اما باید بدانیم که بسیار بیشتر از این نیاز به کار داریم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی همچنین گفت: ما در حوزه مصرف انرژی در کشور یارانه می‌دهیم اما در حوزه تولید اطلاعات نه‌تنها بودجه نمی‌گذاریم بلکه از محل عایدات فضای مجازی نیز هزینه می‌کنیم. ما برنامه خود را برای فضای مجازی در مجلس و کمیسیون امنیت ملی مطرح کردیم و مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: دولت حدود 6هزار میلیارد تومان درآمد اپراتوری دارد اما از این مبلغ چه‌اندازه در مورد تولید محتوای فرهنگی هزینه می‌شود. هزینه‌کرد این مورد باید برنامه ریزی شده باشد تا بتوان به سود حاصل از آن نیز دست یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.