قدس آنلاین/علیرضا لعل اکبری : سومين مرحله پرداخت وجوه سپرده گذاران مؤسسه ميزان از این هفته آغاز مي شود. بانك صادرات ايران برنامه سومين مرحله پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاوني منحله ميزان را اعلام كرد.

سپرده‌های تا سقف ۳۰ میلیون تومانی سپرده گذاران «میزان» قابل برداشت شد

اين بانك در اطلاعيه شماره 6 خود آورده است: هیأت تصفیه و کارکنان تعاونی میزان با حمایت و همکاری استانداران استان‌های خراسان بویژه استانداري خراسان رضوی و نیز دادگستری و دادستانی خراسان رضوی و سایر دستگاه‌های اجرایی تاکنون به حساب بالغ بر ٢٤٢ هزار نفر از سپرده گذاران در بانک صادرات ایران واریز و آنان موفق به دریافت سپرده خود شده اند.
در ادامه اطلاعيه تصريح شده است: با عنایت به تدابیر اتخاذ شده اگر چه کار ارزیابی و انتقال دارایی‌های ثابت با مشکلات وموانع زیادی روبه‌رو بوده است و به کندی صورت می‌گیرد، لیکن با ارزیابی بخش دیگر از دارایی‌های اعتباری توسط کارشناسان مالی و اعتباری دادگستری امکان پرداخت سپرده‌های تا ٣٠٠ میلیون ریال فراهم شد و در روز یکشنبه مورخ ٢٥ بهمن ماه ٩٤ سپرده حدود ٤١٨٠٠ از سپرده گذاران به حساب افتتاحي در بانک صادرات ایران واریز می‌شود.
بنابراین سپرده گذاران براساس آخرین شماره کد ملی با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت بر سپرده گذار بودن ایشان در تعاونی میزان دارد و مورد تأیید هیأت تصفیه تعاونی مذکور است و قبلاً در باجه‌های بانک صادرات ایران در شعب تعاونی میزان و یا شعب بانک صادرات ایران اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند، به شعب تعاونی میزان که در باجه‌های بانک صادرات ایران نصب شده و یا شعب این بانک مراجعه و سپرده خود را دریافت و یا به عنوان سپرده گذار در بانک صادرات ایران باقی بمانند که در این صورت از شرایط مناسب ایجاد شده برخوردار می‌شوند.
یادآور می‌شود، با پرداخت این مرحله تعداد سپرده گذارانی که موفق به دریافت سپرده خود می‌شوند، بالغ بر 284 هزار و 333 نفر معادل حدود ٨٥ درصد از کل
سپرده گذاران می‌شود.
در بخش پاياني اطلاعيه اظهار اميدواري شده است كه با اهتمام هر چه بیشتر کارشناسان دادگستری و همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی استان خراسان فرآیند ارزیابی و انتقال دارایی‌ها به بانک صادرات ایران سرعت و شتاب بیشتری گرفته تا امکان تعیین تکلیف سپرده سایر سپرده گذاران نیز بزودی فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.