قدس آنلاین: فرماندار شهرستان رازو جرگلان گفت:همزمان با دهمین روز دهه مبارک فجر ۴۶پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در شهرستان راز و جرگلان افتتاح شد.

۴۶پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در راز و جرگلان به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، احمد ریواده در مراسم متمرکز افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شاخص ترین پروژه آبرسانی روستایی ، فاضلاب تازه قلعه است که به صورت نمونه با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

وی تصریح کرد: شهرستان راز و جرگلان که جوانترین شهرستان خراسان شمالی است ، هرساله نسبت به سال گذشته اقدامات چشمگیری در حال وقوع است .

ریواده با بیان اینکه توجه دولت تدبیر و امید در پروژه های عمرانی شهرستان ، ارتقاء شاخص های توسعه و توجه به زیرساخت های شهرستان است ، افزود : در حوزه زیرساخت های مخابراتی امسال 14 BTSتلفن همراه در روستاهای شهرستان با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و ضریب نفوذ شهرستان را به 61.5 درصد ارتقاء بخشید .

ریواده افزود : در حوزه گازرسانی روستایی ، سال 1394 نقطه آغاز و عطف شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری با اعتباری بالغ بر 10میلیارد تومان گازرسانی به روستاهای بخش غلامان آغاز شد و امروز آغاز گاز رسانی به باقی مانده روستاهای شهرستان با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان خواهد بود .

ریواده در پایان با بیان اهمیت عمران شهری و روستایی شهرستان ، توجه دولت به شهرداری ها و دهیاریها را بسیار مطلوب ارزیابی کرد  و گفت: پروژه های دهیاری های شهرستان به ویژه در حوزه دیوار ساحلی و احداث پل قابل مقایسه با سایر دستگاههای دیگر است.

انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.