قدس آنلاین – رها واعظی: شایعات جدید در خصوص آیفون و آیپد جدید به اوج خود رسیده است.

شایعات منتشر شده در خصوص زمان راه اندازی آیفون ۵SE و iPad Air ۳

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به تازگی خبری منتشر شده که در آن عنوان شده است، از آغاز ماه آینده کاربران آیفون می توانند یک آیفون 4 اینچی جدید را در دستان خود بگیرند. همچنین گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد تاریخ انتشار iPad Air جدید را مشخص می کند.

بنا بر گزارش های منتشر شده، اپل قصد دارد فروش هر دو محصول جدید خود، یعنی آیفون 5SE و iPad Air 3 خود را از روز 18 ماه مارس آغاز کند. البته این خبر با استناد به منابعی ناشناس منتشر شده است.

هر چند تاریخ پیش بینی شده می تواند در 30 روز آینده تغییر کند، اما به احتمال زیاد تاریخ عرضه ی تبلت و گوشی هوشمند جدید اپل خیلی سریع تر از آن است که تصور می شد.

اپل معمولا حمل و نقل محصولا جدید خود را بین یک تا دو هفته پس از رونمایی و عرضه ی محصول آغاز می کند.

بنا بر گزارش های منتشر شده، انتظار می رود که اپل، آیفون 5SE خود را با صفحه نمایش 4 اینچی عرضه کند و تاثیر بزرگی بر مصرف کنندگان شاکی از بزرگی آیفون 6S و 6S Plus بگذارد.

کمپانی اپل پس از انتقاد های فراوان تصمیم گرفت گوشی هوشمند کوچک تری طراحی و تولید کند که مانند گوشی های پیش از آیفون 6 دارای اندازه ی متناسب تری برای در دست گرفتن و در جیب گذاشتن می باشد.

ظاهرا این آیفون از نظر ظاهری کاملا مشابه آیفون 5S می باشد و تمام ویژگی ها و مشخصات نرم افزاری آن با آیفون 6S تطابق دارد. از جمله آن که از پردازنده ی A9 و دوربین با وضوح بالا در ساخت این گوشی هوشمند جدید استفاده شده است.

تبلت iPad Air 3 نیز احتمالا دارای فلاش LED باشد و با تمامی لوازم جانبی iPad Pro از جمله اتصال هوشمند و قلم اپل سازگاری داشته باشد.

همچنین احتمال می رود که زمان مشخص شده از سوی اپل برای عرضه ی آیفون 7 و آیفون 7 Plus در ماه سپتامبر باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.