۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 349125

مدیرعامل باشگاه استقلال استعفای سرمربی این تیم را تکذیب کرد.

افشارزاده: مظلومی استعفا نداده است

به گزارش قدس آنلاین، بهرام افشارزاده درباره رایگان شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای دیدارهای خانگی استقلال اظهار داشت: دستورات لازم برای رایگان کردن طبقه دوم ورزشگاه آزادی را داده‌ایم. در همین راستا، به سازمان لیگ نامه نوشتیم که با توجه به طلب ما از سازمان لیگ طبقه دوم ورزشگاه را برای دیدارهای خانگی استقلال رایگان کنند.

وی در خصوص شایعه استعفای پرویز مظلومی از سرمربیگری استقلال پس از دیدار با استقلال اهواز گفت: چنین چیزی صحت ندارد. متاسفانه استقلال آنطور که باید و شاید نتوانست مقابل استقلال اهواز خوب بازی کند و این حرف‌وحدیث‌ها نیز بوجود آمد. برخی‌ها برای استقلال حاشیه درست می‌کنند وگرنه استعفای مظلومی صحت ندارد و او محکم به کارش ادامه خواهد داد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد چگونگی پرداخت طلب گوران لاوره هافبک صربستانی پیشین استقلال عنوان کرد: در این زمینه مشکلی وجود ندارد و به زودی طلب این بازیکن را پرداخت خواهیم کرد.

افشارزاده درباره اینکه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده که استعفا می‌دهد، گفت: اگر من و علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس حرفی بزنیم می‌گویند از طرف وزارت ورزش و جوانان این صحبت‌ها مطرح می‌شود. حرف برای گفتن زیاد است اما بهتر است ما حرفی نزنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.