۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 349135

قدس آنلاین - یزد: اعضاي باند چهار نفره سرقت داخل خودرو توسط کارآگاهان يزد دستگير و به ۳۸ فقره سرقت از داخل خودروهاي شهروندان اعتراف کردند.

باند سرقت داخل خودرو در يزد منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، رئيس پليس آگاهي استان يزد اظهارداشت: به دنبال مراجعه شهروندان به پليس آگاهي استان و طرح شکايت مبني بر سرقت از داخل خودرو هايشان، بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ "عليرضا خالقي"  گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتي و نيز گزارش تيم بازنگري صحنه جرم در محل سرقت‌ها مشخص شد که تمام سرقت‌هاي انجام شده به يک شيوه و روش صورت گرفته است.

وی افزود: کارآگاهان با انجام نامحسوس گشت‌زني در حوالي مناطق سرقت‌هاي انجام شده، به جوان 22 ساله‌اي مظنون و وي را دستگير کردند.

خالقی گفت: متهم در بازجويي‌هاي پليسي به سرقت با همدستي سه نفر ديگر اعتراف کرد؛ پس از اعترافات متهم، همدستان وي شناسايي و دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان كرد: اعضاي اين باند تبهکاري به 38 فقره سرقت داخل خودرو در محدوده‌هاي "امامشهر"، "آزادشهر" و "ميدان صنعت" شهر يزد اعتراف کردند.

خالقي در پايان با بيان اين که اموال مسروقه مکشوفه به مالباختگان تحويل شد، اظهار داشت: شهروندان خودروهاي خود را به وسايل ايمني ضد سرقت مجهز کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.