دبیر اجرایی نخستین همایش بررسی علمی و حقوقی تبلیغات انتخاباتی گفت: در آستانه برگزاری دو انتخابات هفتم اسفند ماه، نخستین همایش بررسی علمی و حقوقی تبلیغات انتخاباتی در سالن سلطان علی مشهدی برگزار می‌شود.

نخستین همایش بررسی علمی و حقوقی تبلیغات انتخاباتی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمد صادقیه صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در آستانه برگزاری دو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ هفتم اسفند ماه، نخستین همایش بررسی علمی و حقوقی تبلیغات انتخاباتی از ساعت 9 تا 13 روز دوشنبه بیست و ششم بهمن ماه در سالن سلطان علی مشهدی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم معاون فرهنگی و مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی و دبیر اجرایی نخستین همایش بررسی علمی و حقوقی تبلیغات انتخاباتی به ایراد سخن می‌پردازند.

دبیر اجرایی نخستین همایش بررسی علمی و حقوقی تبلیغات انتخاباتی با اشاره به اهمیت انتخابات، خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات برهیچکس پوشیده نیست و نباید از آن غافل شد و ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دارای بیشترین رکورد در برگزاری انتخابات‌ها بوده است.

صادقیه تصریح کرد: آنچه که تاکنون جای خالی‌اش در انتخابات‌ها و عرصه‌های انتخاباتی گاه و بی‌گاه خودنمایی کرده و بعضاً هم با طبعات منفی‌ای هم همراه بوده، عدم ورود رشته‌های آکادمیک در عرصه تبلیغات سیاسی و انتخاباتی بوده است.

وی تأکید کرد: در این همایش به دنبال آن هستیم که با تبیین علمی فرایند تبلیغات انتخاباتی به دور از نگاه جناحی و جانب ‌دارانه و در راستای ارتقاء علمی و عملیاتی این فرایند، توان صاحبان امتیاز و مدیران مسئول کانون‌های آگهی و تبلیغات که به عنوان یکی از حلقه‌های تبلیغات انتخاباتی هستند را بالا ببریم.

دبیر اجرایی نخستین همایش بررسی علمی و حقوقی تبلیغات انتخاباتی با بیان اینکه در آستانه انتخابات هفتم اسفند ماه برنامه‌های مشابهی در سراسر کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: در سطح کشور برنامه‌های مشابهی برگزار می‌شود اما تاکنون با عنوان علمی جایی به جز مشهد چنین همایشی را برگزار نکرده است و یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش عدم سوء استفاده از منابع مردمی و بیت المال بوده است؛ همچنین به دنبال آن هستیم تا شاهد کمترین هزینه در حوزه تبلیغات انتخاباتی باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.