مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم البسه و کفش قاچاق در زنجان خبر داد.

کشف ۲۵۰۰ کیلوگرم البسه و کفش قاچاق در زنجان

به گزارش قدس آنلاین مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اخیرا با تلاش صورت گرفته محموله‌ای شامل 2 و نیم تن البسه و کفش خارجی کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه محموله مذکور از یک دستگاه خودروی تریلی کشنده کشف و ضبط شد، اضافه کرد: ارزش ریالی محموله بر اساس برآورد اولیه بیش از 2 میلیارد و 250 میلیون ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه پرونده متهم در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در حال رسیدگی است، افزود: عدم ارائه مدارک گمرکی از سوی حامل، قاچاق بودن محموله محرز شده است.

ممیزی در ادامه از صدور حکم محکومیت برای 4 هزار و 521 پرونده تعزیراتی خبر داد و گفت: طی سالجاری 5 هزار و 378 پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد و برای 182 پرونده نیز حکم برائت صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با اشاره به کشف و ضبط 3 هزار و 658 ثوب البسه قاچاق در استان زنجان بیان کرد: براساس بررسی انجام شده و با رسیدگی شعبه مربوط ارزش ریالی این کالاها 720 میلیون ریال تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی پرونده مربوط قاچاقچی پرونده به پرداخت 736 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاقچیان جدی و بدون اقماض است، تصریح کرد: در این راستا پرونده‌های قاچاق خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.