قدس آنلاین لرستان-با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاري معاونت اجتماعي اين فرماندهي ۶۵درصد پرونده هاي ارجاعي به دايره مشاوره کلانتري هاي شهرستان طي ده ماه گذشته به مصالحه ختم شده است.

مختومه شدن ۶۵درصدي پرونده هاي ارجاعي به دايره مشاوره کلانتري ها با مصالحه طرفین

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، فرمانده انتظامي بروجرد، گفت: يكي از اقدامات بسيار مفيد و موثر كارشناسان مشاوره و مددكاري پليس در كلانتري هاي شهرستان كه  بسيار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، مصالحه بين افرادي است كه به دليل مسائل مختلف به كلانتري مراجعه کرده اند.

سرهنگ"عليرضادليري" با بيان اين كه  با تلاش كارشناسان مرکزمشاوره و دواير مددکاري کلانتري ها دو هزار و 63 نفر از خدمات مشاوره بهره مند شده اند،افزود: 65درصد پرونده هاي ارجاعي به دايره مشاوره و مددکاري در سطح كلانتري هاي شهرستان مصالحه ختم شده و از ارجاع آنها به مراجع قضائي جلوگيري به عمل آمده است.

دليري اظهار داشت: بيشتر پرونده هاي مصالحه شده در دايره مشاوره ومددکاري كلانتري ها شامل اختلافات زناشويي،حقوقي و موارد نزاع و درگيري است كه مصالحه برخي از پرونده ها با تلاش مددکاران کلانتري ها با چندين جلسه پيگيري و رسيدگي كارشناسان مشاوره صورت گرفته است.

فرمانده انتظامي بروجرد تصريح کرد: واحدهاي مشاوره كلانتري ها به طور روزانه پاسخگوي سوالات و مشكلات شهروندان در حوزه خانوادگي، حقوقي و آسيب هاي اجتماعي هستند و شهروندان مي توانند همه روزه در ساعات اداري به اين واحدها مراجعه و از خدمات رايگان مشاوره پليس بهره مند شوند.

وي در پايان يادآور شد: واحد مشاوره و مددكاري پليس بروجرد درطول هفته به‌جز ايام تعطيل، ازساعت 7صبح الي 14به‌ صورت رايگان آماده ارائه خدمات مشاوره‌اي به شهروندان است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.