استاندار ایلام گفت: واقعه دردناک زمین فوتبال چوار باید در سطح فراملی بیان شود.

 واقعه دردناک زمین فوتبال چوار باید در سطح فراملی بیان شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،محمدرضا مروارید در مراسم گرامیداشت شهدای زمین قوتبال شهر چوار اظهار داشت: این واقعه دردناک باید در سطح فراملی مطرح و بیان شود.

وی گفت: همه ما و به ویژه مسئولان وظیفه داریم که در پاسداشت و نکوداشت یاد و خاطره این شهدای ورزشکار که ناجوانمردانه توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند تلاش کنیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: دشمن در سال‌های 65 پس از پیروزی‌های چشم‌گیر رزمندگان اسلام در جبهه‌ها به شهرهای مرزی حمله هوایی انجام می‌داد و به تلافی این پیروزی‌ها شهرهای کشور به ویژه ایلام را بمباران می‌کرد.

مروارید افزود: اوج ایستادگی مردم در آن زمان هنگامی بود که دشمن با وجود حملات وحشیانه خود می‌دید که مردم به آرمان‌های خود پایبند هستند و حتی در شهرهای مرزی هم مسابقات ورزشی را برگزار می‌کنند به همین سبب از روی خشم اقدام به بمباران وحشیانه زمین فوتبال چوار کرد.

وی ادامه داد: مردم به ویژه نسل جوان و حتی جوامع بین‌الملل باید به ابعاد این اقدام وحشیانه رژیم بعث عراق بیشتر آشنا شوند که در این زمینه وظیفه رسانه ملی برای انعکاس این واقعه مهم بسیار سنگین است.

استاندار ایلام اظهار داشت: طرح‌های خوبی در خصوص احداث یادمان و زمین بخش چوار انجام شده که لازم است علاوه بر تکمیل زمین فوتبال این مکان را به محل یادمان شهدای عزیز چوار تبدیل کنیم.

وی در پایان از هزاران هوادار تیم پرسپولیس که در هنگام برگزاری مسابقه فوتبال با تیم فولاد خوزستان به احترا این شهدا ایستادند و یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار را گرامی داشتند تقدیر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.