رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف محموله قاچاق سیگار در همدان خبر داد و گفت: در بازرسی از این محموله ۱۳۳ هزار و ۷۶۰ نخ سیگار خارجی در کشف شد که ارزش ریالی آنها ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 محموله قاچاق سیگار خارجی در همدان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: براساس آگاهی از خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مقادیری کالای قاچاق را از شهرهای مرزی غرب کشور بارگیری و قصد دارند با استفاده از خودروهای تندرو و از طریق راه‌های مواصلاتی استان همدان به تهران انتقال دهند، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام یکسری اقدامات فنی موفق به شناسایی اعضای این باند قاچاق شده و در یک عملیات مشترک با عوامل یگان امداد شهرستان بهار اقدام به تعقیب خودرو کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: راننده خودرو به محض رویت مأموران به سمت شهر لالجین متواری شد که در این حین با یک نفر عابر پیاده برخورد کرد و سبب مصدومیت وی شد.

وی گفت: قاچاقچیان مجددا به سمت شهر بهار حرکت خود را ادامه دادند و در نهایت پس از تعقیب و گریزی طولانی در محور همدان- سنندج حوالی روستای «همه‌کسی»، خودروی قاچاقچیان متوقف و راننده خودرو به همراه سرنشینان خودرو دستگیر شدند.

زارعی عنوان کرد: در بازرسی‌های عمل آمده از خودرو مذکور توسط مأموران پلیس 133 هزار و 670 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: در این زمینه پرونده تشکیل شد و در تعزیرات حکومتی شهرستان بهار در حال رسیدگی است و متهمان نیز با قرار روانه زندان مرکزی همدان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: مصدوم این تعقیب و گریز عابر پیاده ای 40 ساله بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بعثت همدان اعزام شد که طبق نظر پزشکان، حال وی رضایت‌بخش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.