مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گنبدکاووس احداث‌ شده است.

 احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گنبد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ابراهیم باغبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 100 خانوار روستایی تحت پوشش این نهاد در شهرستان گنبدکاووس که نیاز به احداث مسکن دارند شناسایی‌شده‌اند.

وی افزود: بر اساس برای هر واحد 10 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ساخت خانه برای این افراد اهدا شود و علاوه بر آن برای ساخت این واحدها، نیازمندان از تسهیلات بانکی و کمک خیرین هم بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان گلستان تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی تا پایان خرداد سال آینده 40 درصد این واحدها به مددجویان تحویل داده می‌شود.

باغبانی گفت: چندی پیش 7 دستگاه تراکتور نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی به تحت پوششان گنبدی تحویل داده شد.

به گفته وی ارزش ریالی هر دستگاه حدود 500 میلیون ریال است که از محل تسهیلات صندوق اشتغال‌زایی این نهاد، تسهیلات بانکی و سهم آورده مددجو خریداری و تحویل آنان شد.

باغبانی اظهار کرد: برای هر دستگاه تراکتور مبلغ 300 میلیون ریال تسهیلات بدون کارمزد از محل صندوق اشتغال‌زایی کمیته امداد و مبلغ 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد 4 درصد پرداخت‌شده و حدود 50 میلیون ریال نیز سهم آورده هر مددجو بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.